Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 23 Jun 2014

Nak jugak dia buat !

 

Makin banyak akal dan permainan dia !! Dan aku dah kena berkali kali ..

Photo

Hurm.. Apa permainan dia ? Dia mintak air .. Siap bawak air dalam botol Tupperware tu .. Pastu kasi aku. Aku pun tuang la dalam tudung tu..

Kali pertama dia minum , bersungguh sungguh.. Kali kedua pon gitu gak.. Bila kita leka jer , dia ambik botol tu dan curahkan ke lantai ! Pastu main air tu !

Bukan sekali , bukan dua kali .. Berkali kali dah ! Dan tak insaf la dia selepas kena ‘kurung’ 5 saat dalam bilik .. Grrrr ..

1 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Kreatif ye qhaliff..adik ipar PC pun guna kaedah yang sama..bila anak buat silap..di kurung dalam bilik gelap gelita..bukan sekali dua tapi berkali..dan akhirnya..berjaya..bila anak tu sedar dia buat silap,, cepat cepat minta maaf dan terus nangis cakap tak nak masuk bilik gelap..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI