Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 14 Jun 2014

Rezeki bergelar SURA RUMAH !

 

Dah 3 tahun berturut turut aku keluar kat tv , hanya kerana HARI BAPA ! Hehehehe.. Rezeki anak anak dan juga blog ..Kalau bukan sebab blog , aku pon tak nak la keluar kat tv.. Wat pe  kan ? Bukannya leh box office pon .. hehehe ..

Tahun ni , sempena Hari Bapa .. aku bertuah muncul di majalah PA&MA dan juga di TV9 , rancangan Saffiyah ! Esok akan ke udara untuk episod Hari Bapa tu.. Jam 11 pagi. Jangan kata aku tak bagitau pulak yer.. Heee ..

Photo

Masa rakaman di rumah aku ni , Qhaliff dan Zahra pon ada .. Tapi dua dua tak sihat .. Huhuh.. Tak nampak seri la kedua dua tu.. Nasib baik aku sihat .. maka , aku je la nampak berseri seri walaupun kepenatan.. heeee ..

Alhamdulillah.. Kerana aku seorang blogger , pelbagai pengalaman telah aku rasai . Satu impian yang menjadi kenyataan kerana aku mmg bercita cita menjadi seorang penulis ..

13 komen :

Cik Asma BLuppy berkata... [Reply to comment]

tahniah abg ben. selamat hari bapa in advance!

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah..tahniah abang ben..

aniesa ahmad berkata... [Reply to comment]

Waahh abang ben dah jd selebriti .. :D

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Tahniah En Ben .. Rezeki SURA RUMAH hehehe ....

Jebon berkata... [Reply to comment]

happy father's day

white lily berkata... [Reply to comment]

selamat hari bapa abang ben, ekekeke. taniah, semoga dimurahkan rezeki lagi ^___^

mamiraysha berkata... [Reply to comment]

Wah.. tahniah! Memang rezeki itu Allah tentukan. Tak semestinya keluar berkerja untuk cari rezeki. Selamat hari bapa! Anda memang bapa yang hebat! salute!

dang anum berkata... [Reply to comment]

En ben cakap xclear..

dang anum berkata... [Reply to comment]

En ben cakap x clear..

dang anum berkata... [Reply to comment]

En ben cakap xclear..

Hazmin Hamudin berkata... [Reply to comment]

SURA pun boleh bro. Hehe

tenku butang berkata... [Reply to comment]

wahh.. tahniahh

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

GLAMOUR,,hehhe..pe2 pun selamat hari bapa

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI