Rezeki bergelar SURA RUMAH !

 

Dah 3 tahun berturut turut aku keluar kat tv , hanya kerana HARI BAPA ! Hehehehe.. Rezeki anak anak dan juga blog ..Kalau bukan sebab blog , aku pon tak nak la keluar kat tv.. Wat pe  kan ? Bukannya leh box office pon .. hehehe ..

Tahun ni , sempena Hari Bapa .. aku bertuah muncul di majalah PA&MA dan juga di TV9 , rancangan Saffiyah ! Esok akan ke udara untuk episod Hari Bapa tu.. Jam 11 pagi. Jangan kata aku tak bagitau pulak yer.. Heee ..

Photo

Masa rakaman di rumah aku ni , Qhaliff dan Zahra pon ada .. Tapi dua dua tak sihat .. Huhuh.. Tak nampak seri la kedua dua tu.. Nasib baik aku sihat .. maka , aku je la nampak berseri seri walaupun kepenatan.. heeee ..

Alhamdulillah.. Kerana aku seorang blogger , pelbagai pengalaman telah aku rasai . Satu impian yang menjadi kenyataan kerana aku mmg bercita cita menjadi seorang penulis ..

13 ulasan:

  1. tahniah abg ben. selamat hari bapa in advance!

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah..tahniah abang ben..

    BalasPadam
  3. Waahh abang ben dah jd selebriti .. :D

    BalasPadam
  4. Tahniah En Ben .. Rezeki SURA RUMAH hehehe ....

    BalasPadam
  5. selamat hari bapa abang ben, ekekeke. taniah, semoga dimurahkan rezeki lagi ^___^

    BalasPadam
  6. Wah.. tahniah! Memang rezeki itu Allah tentukan. Tak semestinya keluar berkerja untuk cari rezeki. Selamat hari bapa! Anda memang bapa yang hebat! salute!

    BalasPadam
  7. GLAMOUR,,hehhe..pe2 pun selamat hari bapa

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.