Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 7 Jun 2014

Rindu budak ni !

 

Hurm… Nampak je aku macam gembira ke sana sini tapi sapa tau dalam hati camana .. Berjauhan dengan anak yang dah membesar di samping aku , dan anak yang baru lahir.. bukanlah mudah !

Ada nak memahami ? Hurm.. Yelah , aku ni lelaki.. Kalau perempuan tu mungkin la diorang kata diorang paham .. Hurmm..

Entah laa .. Penat nak lafazkan .. Nak tak nak , kena la berlakon seolah segalanya ok ..

Photo: Huhu..cepatnyaaa masa berlaluu..

Dalam hati … hurmm..

1 komen :

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

Alololooo.... Sabar ye bang ben... Buat sementara, panda mesia ada... Hehehe

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI