Rindu budak ni !

 

Hurm… Nampak je aku macam gembira ke sana sini tapi sapa tau dalam hati camana .. Berjauhan dengan anak yang dah membesar di samping aku , dan anak yang baru lahir.. bukanlah mudah !

Ada nak memahami ? Hurm.. Yelah , aku ni lelaki.. Kalau perempuan tu mungkin la diorang kata diorang paham .. Hurmm..

Entah laa .. Penat nak lafazkan .. Nak tak nak , kena la berlakon seolah segalanya ok ..

Photo: Huhu..cepatnyaaa masa berlaluu..

Dalam hati … hurmm..

1 ulasan:

  1. Alololooo.... Sabar ye bang ben... Buat sementara, panda mesia ada... Hehehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.