Siapa sangka , kan ?

 

Serius aku tak sangka dan tak berharap sangat tapi dah inilah dinamapak rezeki ! Syukur Alhamdulillah.. Sekurangnya , ramai bukak mata .. tak semestinya kena cantik , bergaya , muda baru berpeluang nak muncul dalam Tv atau pun majalah ..

Sepanjang aku berblogging .. dari tahun 2008 hingga sekarang , rupanya dah banyak juga aku muncul dalam tv dan majalah.. Aku kemaskini semalam ruangan DALAM MEDIA MASSA di blog aku ni.. barulah aku perasan , dah banyak rupanya ! Hurm… Terima kasih la atas peluang peluang ni ..

Antaranya ? Hurmm … Bermula dari majalah kesihatan , RAPI seterusnya TV1, TV3 9 ( NONA , WHI ) dan mcm mcm lagi  majalah .. Huhuh…

image

image

[IMAG01563.jpg]

Lagi ? Huhuh.. Gi la tengok kat SINI .. Banyak nak kena copy paste .. Huhuhu ..

Siapa sangka kan ? Semuanya , kerana sokongan korang jugak .. Terima kasih yer .. Doakan agar aku terus berkarya ..

2 ulasan:

  1. Chaiyokkk

    Ameen ya rabal al ameen.
    Dr awal knl blog. Ben adalah sifu Ayu....
    Tahniah cikgu

    BalasPadam
  2. Ben , aku nak jugak masuk tibiii hahaa..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009