Zahra tak boleh pakai gelang emas lagi ?

 

Masih belum cukup 40 hari ! Ada beberapa hari je lagi .. Apakah dalam pantang , bayi perempuan tak boleh pakai rantai emas lagi ? Selepas pantang , nak pakai rantai kapal pon boleh !! Haaa.. Ada dalil tak ? Sat google ..

Photo

 

Takde ! Bayi lelaki ada la .. tak leh pakai gelang emas.. Heeee .. Ada yang bertanya ke ? Er , takde la pulak setakat ni tapi rasanya macam adaaaa je nak bertanya .. Maka sebelum bertanya , aku bg je la jawapan..

Gelang ni , nenek Zahra Nur Iman yang hadiahkan. Memang dah niat mak aku gitu .. Kalau dapat cucu perempuan , dapat la gelang emas satu.. Heee ..

5 ulasan:

  1. Lerr...mmg ku rasa akan ada yg bertanya..
    Anak2 aku dulu tak pakai gelang emas, bukan pantang tapi sebab tak adoo..hahahahaha

    *Eee abg qaliff tu, duck face aksi terlampau! hahaha

    BalasPadam
  2. adoiii qhaliff , kalah bibir zahra :D

    BalasPadam
  3. comelnya qhaliff. meh nak ikat reben kat muncung dia;-)

    comelnya baby pakai gelang. saya kecik2 baby dulu, mak ayah saya tindik telinga. tindik telinga zaman dulu kan spesel sikit. hehe.

    BalasPadam
  4. komen lari topik sket ni... dah tiba masa bambeng tukar header.... ada Qhaliff & Zahra.... heeee ~

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.