Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 16 Jun 2014

Zahra tak boleh pakai gelang emas lagi ?

 

Masih belum cukup 40 hari ! Ada beberapa hari je lagi .. Apakah dalam pantang , bayi perempuan tak boleh pakai rantai emas lagi ? Selepas pantang , nak pakai rantai kapal pon boleh !! Haaa.. Ada dalil tak ? Sat google ..

Photo

 

Takde ! Bayi lelaki ada la .. tak leh pakai gelang emas.. Heeee .. Ada yang bertanya ke ? Er , takde la pulak setakat ni tapi rasanya macam adaaaa je nak bertanya .. Maka sebelum bertanya , aku bg je la jawapan..

Gelang ni , nenek Zahra Nur Iman yang hadiahkan. Memang dah niat mak aku gitu .. Kalau dapat cucu perempuan , dapat la gelang emas satu.. Heee ..

5 komen :

Sis Lin berkata... [Reply to comment]

Lerr...mmg ku rasa akan ada yg bertanya..
Anak2 aku dulu tak pakai gelang emas, bukan pantang tapi sebab tak adoo..hahahahaha

*Eee abg qaliff tu, duck face aksi terlampau! hahaha

aniesa ahmad berkata... [Reply to comment]

adoiii qhaliff , kalah bibir zahra :D

nuriarif berkata... [Reply to comment]

comelnya qhaliff. meh nak ikat reben kat muncung dia;-)

comelnya baby pakai gelang. saya kecik2 baby dulu, mak ayah saya tindik telinga. tindik telinga zaman dulu kan spesel sikit. hehe.

TunSha Ayunie berkata... [Reply to comment]

komen lari topik sket ni... dah tiba masa bambeng tukar header.... ada Qhaliff & Zahra.... heeee ~

lynn kamarul berkata... [Reply to comment]

x salah pun nak pakai ....

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI