Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 30 Jun 2014

Sidang akhbar ‘ SELUDUP ‘

 

Bertempat di restoran Serai , KL LIFE .. SELEDUP telah selamat dilancarkan dengan jayanya ! Heeee..

Drama karya dan arahan Jehan Miskin ini bakal dibintangi oleh Tiz Zaqyah, Syafie Naswip, Raja Ilya, Namron serta Jehan sendiri. Ianya berkisarkan isu penyeludupan haram yang berlaku di negara ini .

Sesuatu yang menarik mengenai SELUDUP ini ialah , pemilihan para pelakon tambahan nanti ! Haaaa .. Sapa sapa boleh jadi jadi pelakon dalam drama bersiri ini !

Apa syaratnya ? Mudah sangat jer  ! Hantarkan saja video uji bakat anda sekarang di bit.ly/Seludup disamping anda berpeluang memenangi hadiah bernilai RM15 ribu !!

Step-by-Step Facebook Contest

Jangan lupa follow :

Facebook - https://www.facebook.com/Seludup

Instagram - http://instagram.com/seludup 

Tunggu apa lagi ? Jom la cuba nasib .. Heee.. Untung untung , ada jugak rakan pembaca blog aku ni dah jadi artis .. heeee..

3 komen :

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

tengok je lah....nak berlakon bagilah peluang bagi yg berbakat

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

Tak reti nad nak berlakon

Maria Hasun berkata... [Reply to comment]

pergh 15 ribu tuuu

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI