Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 23 Oktober 2014

Bila Ultraman bertukar jadi Hulk !

 

Pukul 12 tengah malam ! Zahra baru saja nak melelapkan mata tiba tiba Qhaliff yang dah tidur jam 10 malam tu ,terjaga.. Dan terus masuk ke dalam bilik .. tersengih.. Amik telefon mak dia dan..

Hurmmm.. Tak bagi ? Kan situ gak meraung .. Dah bila meraung , semua pakat jagaa la kan ? Dah jaga , maka.. Pukul berapa nak tidur ???

Jam 2 pagi ..

Masih ceria !! Huhuh.. Daddy , dah mula mengantuk ..

Photo

Adehh… Nasib baik laaa pagi semalam dah cover tidur untuk seminggu ! Huhuhuh.. Cover tidur penting woo.. Sebab sakit kepala , stress kalau tak cukup rehat ni.. Hurmmm …

Kalau tak nak tidur je tak pe.. Tapi ni nak suruh dukung dia.. Huhuhh.. Sakit pinggang daddy ni haa ..

4 komen :

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

Comel zahras

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

Comel zahra :D

Siti Nur Amalina Abidin berkata... [Reply to comment]

kaki Qhaliff tu mangsa sel2 otak sedang berhubung jugake abg ben? hehe...

Ayoi Kema berkata... [Reply to comment]

hahaha....br 2 ben oii...akak 4 olang ooo...pengsan

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI