Bila Ultraman bertukar jadi Hulk !

 

Pukul 12 tengah malam ! Zahra baru saja nak melelapkan mata tiba tiba Qhaliff yang dah tidur jam 10 malam tu ,terjaga.. Dan terus masuk ke dalam bilik .. tersengih.. Amik telefon mak dia dan..

Hurmmm.. Tak bagi ? Kan situ gak meraung .. Dah bila meraung , semua pakat jagaa la kan ? Dah jaga , maka.. Pukul berapa nak tidur ???

Jam 2 pagi ..

Masih ceria !! Huhuh.. Daddy , dah mula mengantuk ..

Photo

Adehh… Nasib baik laaa pagi semalam dah cover tidur untuk seminggu ! Huhuhuh.. Cover tidur penting woo.. Sebab sakit kepala , stress kalau tak cukup rehat ni.. Hurmmm …

Kalau tak nak tidur je tak pe.. Tapi ni nak suruh dukung dia.. Huhuhh.. Sakit pinggang daddy ni haa ..

4 ulasan:

  1. kaki Qhaliff tu mangsa sel2 otak sedang berhubung jugake abg ben? hehe...

    BalasPadam
  2. hahaha....br 2 ben oii...akak 4 olang ooo...pengsan

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009