Sempena ulangtahun MAYBANK yang ke 54 tahun

by - Isnin, Oktober 13, 2014

 

Pada 12 September lalu hingga 30 September 2014 , kakitangan Maybank telah pusing  satu Malaysia dengan membawa kejutan dan hadiah pada pelanggan mereka yang setia memberi sokongan pada Maybank selama ini , sempena ulangtahun MAYBANK yang ke 54 tahun !! Lama tuuuuu !!

Token penghargaan dan iPad diberikan pada pelanggan setia , yang datang ke cawangan Maybank malah mereka juga melawat pelanggan mereka di rumah untuk menyampaikan hadiah istimewa .. Hadiah yang di luar jangkaan  pelanggan mereka sendiri !! Ini sangatlah menarik ! Aku sendiri terharu melihat video tuu.. Yelah , mereka terharu dapat hadiah.. dapat bantuan dan macam macam lagi !

Idea mereka ini sangatlah dipuji.. Mereka menghargai pelanggan mereka ! Bila melihat senyuman terpamer di wajah pelanggan mereka , itu satu kepuasan yang tak terhingga !

Ini membuktikan bahawa Maybank adalah salah satu bank terbaik di dunia ! Ini bahagian berterusan Maybank  pada #humanisebanking !  Jom tonton video ini …

Bagi mereka yang kaki selfie , MAYBANK turut menyediakan hadiah yang bernilai RM500 kepada 5 kategori pencalonan yang paling kreatif berselfie dengan undian tertinggi.. 10 pemenang akan dipilih !

Cara nak join dan menang ?? Mudah jer.. Ikut je langkah ni .. :

1. Selfie dengan  Harimau Maybank.

2. Teks 'Happy 54th Anniversary Maybank ...’ tidak lebih 10 patah perkataan dengan hashtags #m2uappselfie dan #humanisingbanking.

3. Upload ke Twitter/Instagram akaun atau post pada Maybank’s Facebook page timeline.

Jangan lupa  ‘Public’ kan setting anda tuuuu… Kalau nak menang laa .. Hehehehe .. Tu jer.. Mudah kan ? Cepattt..Tarikh tutup 13 Oktober 2014… hee…

You May Also Like

1 comments

  1. alahaaiii lambat nau baca post nko ben.. kalo x ble join.. adeh! sedeh

    BalasPadam