P1 Internet di mana saja aku berada !

by - Selasa, Oktober 21, 2014

 
Sebagai seorang blogger , internet sangat penting untuk aku. Aku memerlukan internet 24 jam , 7 hari seminggu ! Tanpa internet , aku rasa 'semacam'. Ini kerana internet menghubungkan aku dengan keluarga dan rakan rakan di mana mana saja !
 
Antara alternatif yang ada untuk menghubungkan aku dengan internet ialah P1 Connect  yang menawarkan pelbagai pilihan yang menarik pada sesiapa saja yang memerlukan internet tanpa kira masa dan aku pastinya memilih P1 ToGo  yang mudah dibawa ke mana saja.
 
 
 


P1 Intenet mempunyai pelan P1 ToGo Broadband yang menawarkan kadar yuran yang amat berpatutan bagi mereka ingin gunakan internet dimana saja. Walaupun rangkaiannya belum meliputi semua kawasan namun di kawasan kebanyakkan bandar besar dan kecil ada rangkaiannya. Dapatkan khidmat nasihat di pusat jualan sebelum melangganinya.

image

Buat pengetahuan korang ,  P1 Internet ada  3 pakej pelan internet yang ditawarkan iaitu ToGo 39 yang mana yuran bulanannya hanyalah RM29 ( kuota 2GB) , ToGo 69 dengan yuran bulanan sebanyak RM69 ( kuota 5GB+1GB ) dan ToGo 99 dengan yuran bulanan RM99 ( kuota 10GB+4GB ).

Mereka yang berminat nak melanggani P1 ToGo akan diberikan wireless mudah alih yang sangat ringan dan bersize kecil. Ini membuatkan pengguna senang nak membawanya ke sana sini tanpa bersusah payah. Itulah antara kelebihan P1 Internet !

Menariknya , MiFi yang diberikan mampu dijadikan hotspot dan berkongsi sehingga 7 pengguna internet. Tak kira la telefon pintar , laptop , tab dan sebagainya.

 

 
Kecil dan mudah ! Letak dalam poket jer. Pakai di mana mana saja yang ada rangkaian P1 Internet tanpa perlu risau masa guna. Kuota yang diberikan adalah flexible. Pakai je waktu bila nak.. Sama je kelajuannya..
Bagi yang berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai pelan  P1 Internet ini , sila ke P1 ToGo. Sebarang kemusykilan atau pertanyaan , sila kemukakan je di sana.. Mereka akan membantu anda.. Tanya segala-galanya supaya tidak terkeliru di hari depan.
 
 

You May Also Like

6 comments

  1. Perghhh..abg ben seriusly lepas ni abg ben akan mengalami pelbagai masalah melanggan P1 wimax ni. Tak pcaya cuba cari page kat facebook pasal P1 wimax ni. Dlu sy nk terminate kena bayar rm500++ lebih walaupun dh stop pakai. Ade mamat tu siap kena CTOS padahal dh stop pakai.

    BalasPadam
  2. @Johan Harith tau pasal ni.. sebagai pengguna , kita kena ada hitam putih dari awal lagi hingga nak tutup akaun. Apa je masalah , kita ada bukti kukuh. Kalau main cakap mulut jer , kita jugak susah..

    Mana mana telco sama jer.. Nak ada hitam putih..

    BalasPadam
  3. abg ben.....portable ni juga perlu di caskan....berapa jam ia tahan?

    BalasPadam
  4. ida pun gune p1 dulu tp dh terminate tukar pd stremyx..ms terminate xde la smpi berratus2

    BalasPadam