Geram benar kat Qhaliff !!

 

Hurm… Aku nak gunting rambut dia , dia tak kasi ! Menjerit menangis !! Baru pegang gunting tuuu.. Belum nampak rambut dia berguguran di lantai .. Haaaa..

Ni dah sampai tahap nak tengok tv , kena dongak ! Adehhhh… Terseksa pulak tengok.. Kalau tau nak sisirkan rambut dia tu , tak pe la gak.. ni biar je jatuh menutup mata dia . Hurmm…

Hurm… dok pk camana laaa aku nak gunting rambut dia.. Masa tidur ? Takut terkejut pastu dia tolak gunting tu.. Haa.. kan bahaya ! Hurmmm..

Botakkan ? Huh.. Bapak dia botak tak peee…Qhaliff tak sesuai..

8 ulasan:

  1. MIL selalu tegur rambut aisya cecah mata sebab nnti juling katanya.. huhu

    BalasPadam
  2. Ada kata tak baik potong masa tidur. Qhaliff rasa stail dgn rambut dia gitu. Heee

    BalasPadam
  3. Ada kata tak baik potong masa tidur. Qhaliff rasa stail dgn rambut dia gitu. Heee

    BalasPadam
  4. tarik slow2 rambut masa dia tgh tdo. potong sikit2. kalau bleh duduk kat bhgn blkg kepala dia & potong dari atas. slow2 n sikit2 la. sbb tkt dia tkjut. ada sorg ni ckp, anak dia tend to jadi juling sebab rambut asik ttup mata & dia nk fokus ssuatu tu ssh. so tpksa gak la cari jln. pasti boleh. abg ben kan kreatif! chaiyok

    BalasPadam
  5. Botak comel aben..seriously..comey gitu..bila lagi kan..

    BalasPadam
  6. hehe..samala mcm ank ida..kena gertak skit,br nk gunting..try gunting rmbut time die br bgun tdo..kan time tu mamai skit..ida wt cmtu la kt ank,mula2 diam tapi pastu xleh diam sbb dh rimas rmbut jtuh

    BalasPadam
  7. baru je nak layan muka Qhaliff bila botak... hewhew...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009