Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 8 Oktober 2014

Geram benar kat Qhaliff !!

 

Hurm… Aku nak gunting rambut dia , dia tak kasi ! Menjerit menangis !! Baru pegang gunting tuuu.. Belum nampak rambut dia berguguran di lantai .. Haaaa..

Ni dah sampai tahap nak tengok tv , kena dongak ! Adehhhh… Terseksa pulak tengok.. Kalau tau nak sisirkan rambut dia tu , tak pe la gak.. ni biar je jatuh menutup mata dia . Hurmm…

Hurm… dok pk camana laaa aku nak gunting rambut dia.. Masa tidur ? Takut terkejut pastu dia tolak gunting tu.. Haa.. kan bahaya ! Hurmmm..

Botakkan ? Huh.. Bapak dia botak tak peee…Qhaliff tak sesuai..

8 komen :

mOoN IzzaN berkata... [Reply to comment]

MIL selalu tegur rambut aisya cecah mata sebab nnti juling katanya.. huhu

Yan Ty berkata... [Reply to comment]

Ada kata tak baik potong masa tidur. Qhaliff rasa stail dgn rambut dia gitu. Heee

Yan Ty berkata... [Reply to comment]

Ada kata tak baik potong masa tidur. Qhaliff rasa stail dgn rambut dia gitu. Heee

shehan ismail berkata... [Reply to comment]

tarik slow2 rambut masa dia tgh tdo. potong sikit2. kalau bleh duduk kat bhgn blkg kepala dia & potong dari atas. slow2 n sikit2 la. sbb tkt dia tkjut. ada sorg ni ckp, anak dia tend to jadi juling sebab rambut asik ttup mata & dia nk fokus ssuatu tu ssh. so tpksa gak la cari jln. pasti boleh. abg ben kan kreatif! chaiyok

acik watie berkata... [Reply to comment]

pakaikan cekak la abg Ben

SalinaJohari berkata... [Reply to comment]

Botak comel aben..seriously..comey gitu..bila lagi kan..

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

hehe..samala mcm ank ida..kena gertak skit,br nk gunting..try gunting rmbut time die br bgun tdo..kan time tu mamai skit..ida wt cmtu la kt ank,mula2 diam tapi pastu xleh diam sbb dh rimas rmbut jtuh

TunSha Ayunie berkata... [Reply to comment]

baru je nak layan muka Qhaliff bila botak... hewhew...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI