Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 4 Oktober 2014

Juadah di malam raya !

 

Aiskrim jer ! Hahahahah .. takde ketupat lemang .. Tahun ni beraya kat KL jer.. Plan nak balik Kelantan tapi tak jadi sebab cuti singkat dan Selasa nanti ada kerja nak kena buat ! Lagi pun Qhaliff tak sihat.. Demam tetiba..

Dengan hujan yang lebat .. Nak beli lemang kat tepi jalan pon tak sempat .. Takut kereta tak perasan bila kita berenti.. Bahaya lak kan ?

Tapi untuk raya esok , ada plan dah ! Cun punyaaa … hehehehe … InshaAllah .. Kalau semua sihat sejahtera , lepas solat raya , rakan blogger #kelabbloggerbenashaari akan serbu rumah sahabat blogger di kuaters tentera .. Tu diaaa .. Tentera ( Navy ) pon ada #kelabbloggerbenashaari.. Sapa kata dalam #kelabbloggerbenashari cuma ada budak budak je ??? kannnn …

Ok ok.. Jom makan aiskrim dulu.. kasi sejukkkkk ..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI