Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 13 Oktober 2014

Ku sengaja pacakkan rambut Zahra ?

 

Heee.. Takkan la nak anak perempuan berambut pacak kan ? Jenuh aku cuba turunkan rambut dia tu ! Menurut sungguh la rambut bapak dia yang kuat benar pacak.. Hahaha..

 

Bila makin panjang .. dia akan turun dengan sendirinya.. Tak yah dok pening pening aihhh.. kan ? Hehehhe.. Janji , bila sampai masa .. tutup aurat ! Tu yang penting .. kan kan ?

9 komen :

Kathy R'bain berkata... [Reply to comment]

Zahra nak lawan rambut pacak daddy kot?

Ratu Nutrisi berkata... [Reply to comment]

Alahai...nape comel sgt ni.. Kids, theyre so addorable..

www.ratunutrisi.com

..kakNaim.. berkata... [Reply to comment]

hai zahra, cik ima nak gigit pipi leh x?

Illya Farhana berkata... [Reply to comment]

Comelnye zahra

Ija Rased berkata... [Reply to comment]

comel sungguh zahra ni

Hidayah Ak berkata... [Reply to comment]

hihi ok la tu lebat gak rambut dia kann

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Hikhikhik .....comel terpacak camtu rambut dia ..

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail berkata... [Reply to comment]

nanti rambut dia dh pjg sikit, tak terpacak lg.hehe..

azimah mohd zainuddin berkata... [Reply to comment]

Comel sungguh :)

http://www.lovehutladyvitamin.com

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI