Ku sengaja pacakkan rambut Zahra ?

 

Heee.. Takkan la nak anak perempuan berambut pacak kan ? Jenuh aku cuba turunkan rambut dia tu ! Menurut sungguh la rambut bapak dia yang kuat benar pacak.. Hahaha..

 

Bila makin panjang .. dia akan turun dengan sendirinya.. Tak yah dok pening pening aihhh.. kan ? Hehehhe.. Janji , bila sampai masa .. tutup aurat ! Tu yang penting .. kan kan ?

9 ulasan:

  1. Zahra nak lawan rambut pacak daddy kot?

    BalasPadam
  2. Alahai...nape comel sgt ni.. Kids, theyre so addorable..

    www.ratunutrisi.com

    BalasPadam
  3. hai zahra, cik ima nak gigit pipi leh x?

    BalasPadam
  4. hihi ok la tu lebat gak rambut dia kann

    BalasPadam
  5. Hikhikhik .....comel terpacak camtu rambut dia ..

    BalasPadam
  6. nanti rambut dia dh pjg sikit, tak terpacak lg.hehe..

    BalasPadam
  7. Comel sungguh :)

    http://www.lovehutladyvitamin.com

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009