Lebih sedap dari maggie !!

 

Woww ! Tak sangka lak wife leh masak sedemikian rupa ! Aku mintak dia masak Saji Mee.. teringin nak makan sesuatu yang agak masin .. heee.. Tak bagus ok !! Jangan ikut ..

Dia tak buat tapi dia buat lebih sedap dari tu ! Aku tak tau apa namanya tapi mee dia sedap benar ! Kuah dia , dia rebus dengan ayam.. Udang pon ada..

Dan hasilnya , Qhaliff makan abiss ! Huhuhuh… Aku , tambah 3 kali ! Diet hancur.. Lantak laa.. hahaha ..

Resepi ? Entah.. hahahaha.. tunggu aku masuk MasterChef , baru leh cerita pasal resepi ! Bila ? Entah.. hahahaa…

15 ulasan:

  1. Tak kan lah nak bagi laki makan meggi pulak kan, mesti lah lagi sedap dari meggi..haha

    BalasPadam
  2. Pepagi buta singgah blog Ben ni ada makan² lg...dah la kita ni tak blh lena dr tadi dok layan mata..laparrr.

    BalasPadam
  3. abg ben,
    sila masukkan resepi k.
    Sebab gambar dan ayat abg ben tu telah membuatkan saya terasa lapar dikala pagi2 ni.

    Resepi Plizzzz.

    BalasPadam
  4. Teringin nak tau resepi sebab saya kadang2 teringin maggi

    BalasPadam
  5. wahh terel la kak zila.... terbaikkk

    BalasPadam
  6. Abg ben.. Rase nye ni mee rebus versi pantai timur ni..
    Fav anak anak sy :)

    BalasPadam
  7. baru nk tanya resepi…masakan mi macam nie mmg feberet anak2. hehe..

    BalasPadam
  8. Ni rasanya mee rebus. Kami org pantai timur mmg suka buat masak macam ni. Mmg sedap...letak pulak daging n ayam. Mmg bertambah2 makannya. Anak2 pun suka.

    BalasPadam
  9. Perghh mkn panas2 sdpnye.

    Laaa awat x tny chef zila resepi ? Tepek sini sekali

    BalasPadam
  10. simple tp tetap sangat sedap.tu la nama ye air tangan isteri.hihi

    jemput ke blog nana.tq

    BalasPadam
  11. tiba-tiba rasa nak coba masak. hehehe..

    nk hentam dl. :P

    BalasPadam
  12. wow, lain daripada yang lain... musim monsoon macam sekarang nih, sesuai makan panas2..

    BalasPadam
  13. Aa..betul kata puan min.Mee rebus..cuma asingkn kuah ..yg sepatutnya dimasak skali..klu bebola ikan JD mee calling pula;)

    MM.sdapnya

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI