Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 11 Oktober 2014

Lebih sedap dari maggie !!

 

Woww ! Tak sangka lak wife leh masak sedemikian rupa ! Aku mintak dia masak Saji Mee.. teringin nak makan sesuatu yang agak masin .. heee.. Tak bagus ok !! Jangan ikut ..

Dia tak buat tapi dia buat lebih sedap dari tu ! Aku tak tau apa namanya tapi mee dia sedap benar ! Kuah dia , dia rebus dengan ayam.. Udang pon ada..

Dan hasilnya , Qhaliff makan abiss ! Huhuhuh… Aku , tambah 3 kali ! Diet hancur.. Lantak laa.. hahaha ..

Resepi ? Entah.. hahahaha.. tunggu aku masuk MasterChef , baru leh cerita pasal resepi ! Bila ? Entah.. hahahaa…

15 komen :

Pretty Iz berkata... [Reply to comment]

Tak kan lah nak bagi laki makan meggi pulak kan, mesti lah lagi sedap dari meggi..haha

Nazlee Ismail PCL berkata... [Reply to comment]

Pepagi buta singgah blog Ben ni ada makan² lg...dah la kita ni tak blh lena dr tadi dok layan mata..laparrr.

NurHafiza Fadzil berkata... [Reply to comment]

abg ben,
sila masukkan resepi k.
Sebab gambar dan ayat abg ben tu telah membuatkan saya terasa lapar dikala pagi2 ni.

Resepi Plizzzz.

Pakar Nutrisi Shaklee berkata... [Reply to comment]

Teringin nak tau resepi sebab saya kadang2 teringin maggi

amiey lee berkata... [Reply to comment]

wahh terel la kak zila.... terbaikkk

bibi yusof berkata... [Reply to comment]

Abg ben.. Rase nye ni mee rebus versi pantai timur ni..
Fav anak anak sy :)

Nor Fauzah Samid berkata... [Reply to comment]

baru nk tanya resepi…masakan mi macam nie mmg feberet anak2. hehe..

Puan Min Cantek (PMC) berkata... [Reply to comment]

Ni rasanya mee rebus. Kami org pantai timur mmg suka buat masak macam ni. Mmg sedap...letak pulak daging n ayam. Mmg bertambah2 makannya. Anak2 pun suka.

ummi aqilah (LM) berkata... [Reply to comment]

Perghh mkn panas2 sdpnye.

Laaa awat x tny chef zila resepi ? Tepek sini sekali

kehidupan sihat berkata... [Reply to comment]

simple tp tetap sangat sedap.tu la nama ye air tangan isteri.hihi

jemput ke blog nana.tq

zulhilmitempoyak berkata... [Reply to comment]

tiba-tiba rasa nak coba masak. hehehe..

nk hentam dl. :P

Saya Winnie berkata... [Reply to comment]

wow, lain daripada yang lain... musim monsoon macam sekarang nih, sesuai makan panas2..

aziekz berkata... [Reply to comment]

Aa..betul kata puan min.Mee rebus..cuma asingkn kuah ..yg sepatutnya dimasak skali..klu bebola ikan JD mee calling pula;)

MM.sdapnya

Kathy R'bain berkata... [Reply to comment]

berselera pula tengoknyer..

Sharinginfoz berkata... [Reply to comment]

nampak pun dah sodap

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI