Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 25 Oktober 2014

Pandai dah merajuk !

 

Semalam aku tinggalkan Zahra dan Qhaliff di rumah mak aku. Dia nak main ngan diorang .. Ok je la.. Aku pun dapat rehat sekejap.. Hehehe.. Tapi bukanlah rehat tu tidur yer ! Aku gi servis kereta .. Nanti nak gi Terengganu dan Kelantan.. Huhuh.. Gi makan angin sambil bekerja .. Er , wife yang bekerja..

Saja aku tak nak dukung dia hari ni.. Hahahaha .. Tau apa respon dia bila aku nak amik dia ??? Hahahaa .. Menjeling koooo ! Tak nak pandang aku woooo .. Jual mahai teruss !

Amboiii .. baru beberapa jam ! Iskh iskh.. Bayangkan kalau kerajaan hantar aku gi Bulan ? Ha.. confirm tak kenal aku dah.. huhuuhh… Nasib baik la aku tolak pelawaan jadi angkasawan .. Biarlah aku blogger selamanya di rumah , dari dijeling lagi oleh Zahra .. huhu ..

Budak budak sekarang ni , cepat matang kan ? Hurmmm.. Susu ibukah ?

1 komen :

Ahlam Miera Amirul Shafie berkata... [Reply to comment]

mersjuk kena tinggal.. hahaha comel jer...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI