Perempuan seksi berkaca mata sewaktu memandu !

 

Kan ? Percaya tak ? Aku percaya.. Tak cun pon akan kelihatan cun bila pakai spek hitam pastu memandu ! Kalau jadi penumpang , tak seksi !

Seksi ni bukan la tahap tayang badan.. Tapi macam… er , cam .. haaa .. Bila tengok dari luar kereta… ‘ Wowww… ‘ .. Haa.. cam tu laaa .. kan kan ?

Tapi la kan.. aku tak suka la design spek perempuan yang mata belalang tu.. Scary the movie betul ! Huhuhu.. Kalau Ray Ban Aviator ( lagi ?? ) , nampak cam kena.. kan ?

Ray-Ban RB3025 Aviator Large Metal 001/57 Polarized

Selain dari tu ? Aku rasa ada beberapa jenis lagi la yang kena ngan perempuan.. Er , ,Oakley , Prada , Persol , Carrera ,Super , Gucci ,Emporio Armani ,Maui Jim ,Tom Ford ,Police ..

Ok ok.. Ada susunan dari A-Z .. mana satu yang korang rasa sesuai dengan muka korang.. Maksud aku , perempuan laa.. Bila memandu.. Lelaki ? Aku rasa mesti ramai amik Ray Ban.. kan ?

image

Bergaya gitu.. kan kan ?

9 ulasan:

  1. Disebalik kaca mata ni macam2 boleh diandaikan kpd pemakainya ; ada yg nampak cerdik dan ada juga nampak segak lawa dan sebagainya.

    BalasPadam
  2. perghh rayban.. cantik tu..kalau la dapat beli kan..huhu

    BalasPadam
  3. Sy pun pakai rayban tapi bukan ori la . Tak mampu nak beli . Huhu .

    BalasPadam
  4. Sy pun pakai rayban tapi bukan ori la . Tak mampu nak beli . Huhu .

    BalasPadam
  5. Sy pun pakai rayban tapi bukan ori la . Tak mampu nak beli . Huhu .

    BalasPadam
  6. Sy pun pakai rayban tapi tak ori la . Tak mampu nak beli . Huhu .

    BalasPadam
  7. hehe berkaca mata hitam juga bila silau matahari pagi..boleh gitu??**header baru cantikk

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009