Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 1 Oktober 2014

Perempuan seksi berkaca mata sewaktu memandu !

 

Kan ? Percaya tak ? Aku percaya.. Tak cun pon akan kelihatan cun bila pakai spek hitam pastu memandu ! Kalau jadi penumpang , tak seksi !

Seksi ni bukan la tahap tayang badan.. Tapi macam… er , cam .. haaa .. Bila tengok dari luar kereta… ‘ Wowww… ‘ .. Haa.. cam tu laaa .. kan kan ?

Tapi la kan.. aku tak suka la design spek perempuan yang mata belalang tu.. Scary the movie betul ! Huhuhu.. Kalau Ray Ban Aviator ( lagi ?? ) , nampak cam kena.. kan ?

Ray-Ban RB3025 Aviator Large Metal 001/57 Polarized

Selain dari tu ? Aku rasa ada beberapa jenis lagi la yang kena ngan perempuan.. Er , ,Oakley , Prada , Persol , Carrera ,Super , Gucci ,Emporio Armani ,Maui Jim ,Tom Ford ,Police ..

Ok ok.. Ada susunan dari A-Z .. mana satu yang korang rasa sesuai dengan muka korang.. Maksud aku , perempuan laa.. Bila memandu.. Lelaki ? Aku rasa mesti ramai amik Ray Ban.. kan ?

image

Bergaya gitu.. kan kan ?

9 komen :

Nazlee Ismail PCL berkata... [Reply to comment]

Disebalik kaca mata ni macam2 boleh diandaikan kpd pemakainya ; ada yg nampak cerdik dan ada juga nampak segak lawa dan sebagainya.

Anizz Annisa berkata... [Reply to comment]

perghh rayban.. cantik tu..kalau la dapat beli kan..huhu

Syazazuhaira Zamri berkata... [Reply to comment]

Sy pun pakai rayban tapi bukan ori la . Tak mampu nak beli . Huhu .

Syazazuhaira Zamri berkata... [Reply to comment]

Sy pun pakai rayban tapi bukan ori la . Tak mampu nak beli . Huhu .

Syazazuhaira Zamri berkata... [Reply to comment]

Sy pun pakai rayban tapi bukan ori la . Tak mampu nak beli . Huhu .

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Nice .......

Syazazuhaira Zamri berkata... [Reply to comment]

Sy pun pakai rayban tapi tak ori la . Tak mampu nak beli . Huhu .

permatabiru berkata... [Reply to comment]

hehe berkaca mata hitam juga bila silau matahari pagi..boleh gitu??**header baru cantikk

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

belanja satu

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI