Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 24 Oktober 2014

Pukul berapa la pulak ?

.

Lepas mandi , dia nak menyusu dan tidur ! Baru pukul 8 malam !! Paling lama dia akan tidur pun , 4 jam dan kemudian dia bangun.. Ini bermakna dia akan jaga jam 12 tengah malam. Bila dah jaga , mau mau 2 jam untuk dia kembali ngantuk !

Adeh.. aku tak larat ari ari nak tidur lewat pastu siang harinya nak tersengguk sengguk depan laptop.. Huhuhuh.. Sakit kepala .. sakit leher dan sakit belakang !

Mengeluh ? Tak … saja nak bagitau.. Bukan senang nak jaga anak ! Lebih lagi , lelaki macam aku .. Dah la tak leh menyusukan anak.. haaa.. Kalau boleh , senang dahhhhhh……

Demam dah aku ni .. Huhuh..

3 komen :

Saya Winnie berkata... [Reply to comment]

Sabar jelah abang ben, huhu.. lama kelamaan, tidak perlu lagi terjaga tgh malam bila dia dh besar nnt..

10 Makanan Exotic Sampai Nak Muntah !!

reen zarini berkata... [Reply to comment]

seorang suami akan lebih menghargai isterinya jika pernah mengalami pengalaman begini.

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH berkata... [Reply to comment]

Assalam abg ben,
betui kata reen kat ateh nun he3
so para hubby sila sayang lebeh2 kat wifey anda yer :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI