Qhaliff nampak hantu ?

 

Dulu dia berani jer keluar masuk bilik.. Tapi kebelakangan ni , kalau dia nak gi mana mana .. mesti ajak aku punya ! Hurmm.. lebih lebih lagi malam ! Apakah ???

Orang kata budak budak ni , hijab terbuka. Jadi boleh nampak macam macam .. Yelah , selagi tak berdosa . Bila dah ada dosa , tak de la nampak dah.. orang kata laaaaaa .. aku angguk jer laaaa ..

Tadi bertiga di rumah , aku jaga Zahra dalam buaian.. dia dok main.. sakit perut datang melanda.. aku lari naik ke tandas.. Tunaikan hajat.. Tetiba Qhaliff menangis .. mencari aku ! Walhal adik dia ada je dekat ngan dia .. Tak pasal pasal terbantut !

Hurm.. takkan kot ? Ke memang budak besar dia ni , mmg gitu perangainya ??

7 ulasan:

  1. Memang boleh jadi tapi moga2 tiada la... Kesian kat Qhaliff tu.

    BalasPadam
  2. anak saya pun makin besar makin penakut duduk sorang2.. tak tau kenapa.

    BalasPadam
  3. Separation anxiety kot.mmg ada time anak takut bila Xde Org kt sekeliling

    BalasPadam
  4. Qhaliff semakin memahami dan semakin tahu mengenalpasti..

    BalasPadam
  5. qhalif semakin tahu mengenali persekitaran..ada masa ada perasaan takut bila tak nampak ayah dan ibu..

    BalasPadam
  6. klau anak saudra... klau dtingglkn sorng2 memng nangis walhal adik dy ade je...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009