Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 2 Oktober 2014

Qhaliff nampak hantu ?

 

Dulu dia berani jer keluar masuk bilik.. Tapi kebelakangan ni , kalau dia nak gi mana mana .. mesti ajak aku punya ! Hurmm.. lebih lebih lagi malam ! Apakah ???

Orang kata budak budak ni , hijab terbuka. Jadi boleh nampak macam macam .. Yelah , selagi tak berdosa . Bila dah ada dosa , tak de la nampak dah.. orang kata laaaaaa .. aku angguk jer laaaa ..

Tadi bertiga di rumah , aku jaga Zahra dalam buaian.. dia dok main.. sakit perut datang melanda.. aku lari naik ke tandas.. Tunaikan hajat.. Tetiba Qhaliff menangis .. mencari aku ! Walhal adik dia ada je dekat ngan dia .. Tak pasal pasal terbantut !

Hurm.. takkan kot ? Ke memang budak besar dia ni , mmg gitu perangainya ??

7 komen :

Nur Saleha Jayiddin berkata... [Reply to comment]

Mungkin jugak tu

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Memang boleh jadi tapi moga2 tiada la... Kesian kat Qhaliff tu.

Suria Lekatlekitgurl berkata... [Reply to comment]

anak saya pun makin besar makin penakut duduk sorang2.. tak tau kenapa.

Aishah Ahmad berkata... [Reply to comment]

Separation anxiety kot.mmg ada time anak takut bila Xde Org kt sekeliling

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Qhaliff semakin memahami dan semakin tahu mengenalpasti..

Etuza berkata... [Reply to comment]

qhalif semakin tahu mengenali persekitaran..ada masa ada perasaan takut bila tak nampak ayah dan ibu..

Nik Ainaa berkata... [Reply to comment]

klau anak saudra... klau dtingglkn sorng2 memng nangis walhal adik dy ade je...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI