Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 11 Oktober 2014

Zahra oh Zahra

 

Bila aku pandang wajah dia .. bergurau senda dengannya , aku berdoa dalam hati agar dia mengikuti jejak langkah ibunya yang mana seorang yg tidak pernah kenal erti gagal dan cekal hatinya !

Jangan sesekali ikuti ayahnya.. Ayahnya jauh terlalu lemah.. Jauh dari cita cita .. Hurmm.. Sebab itu aku ditemuikan dengan wife supaya aku mampu bangkit dikala aku jatuh !

Zahra , aku nampak dia seorang yang cekal tapi lembut hati.. Lembut hati tu perlu tapi akan dipijak bila terlalu lembut ! Seperti aku .. Bila terlalu lembut , sendiri yang merana .. Hurm.. Aku bernasib baik kerana aku ada Allah.. Ku serahkan padaNya.. Itu je mampu aku lakukan..

Semoga menjadi anak yang taat dan patuh pada Allah..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI