Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 21 November 2014

Aku dah mula merindui mereka !

 

Hurm.. Cepat jer membesar ! Ada yang tak sabar nak anak mereka membesar tapi aku tidak ! Aku tahu aku akan ‘kehilangan’ jadi sebaiknya aku perlu hargai masa !

Hurmm.. bila dah anak dah nak hampiri 3 tahun , mereka jadi kanak kanak ! Bukan lagi bayi yang mudah kita nak cium , gigit pipi lengan peha gitu.. Mereka dah mula reti segan dan malu kalau kita gomol !

 

Hargai masa ! Jangan biarkan masa berlalu begitu saja … Biarlah mereka membesar dari hari ke hari , dengan penuh kenangan terindah !

4 komen :

Miz Eija berkata... [Reply to comment]

Setuju !

Yan Ty berkata... [Reply to comment]

rindu gak kat dak comel dok silang cam tauke tu.

izzeyda berkata... [Reply to comment]

betul.. tapi masa sekarang cepat berlalu.. anak2 cepat jer membesar..

AZENI AHMAD berkata... [Reply to comment]

Suka sangat bau bayi kan..
Bau masam2 tue..
Alahai rindu betol kalu dah besar nie..
Bila bau memang menenangkan je..
Dari stress jadi tak stress dah..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI