Bila si anak tidur !

 

Hehehehhe .. Lamaaa tak layan menda ni kan ? Tertiba rasa cam.. kanak kanak rebina kembali !

Situasi 1

 

Situasi 2

Situasi 3

Situasi 4

Situasi 5

Heheheehe .. Nampak sangat la sapa yang nak sangat figura Ultraman ni kan ? Heehehhe.. Saja guna alasan anak untuk beli menda ni.. Kalau tak ? Jangan mimpi laaa !

8 ulasan:

  1. Bila si anak tidur... Ibu dan ayah la sangaaatt gembira.. Heheh

    BalasPadam
  2. Bila si anak tidur..Daddy Ben lepas gian main Otomen...ngehhehehe

    BalasPadam
  3. Hahahaha Daddy yang melebih2 sebenarnyerr .Kuakuakua..Main jer la ..masa kecik dulu tak dapat yang macam ni ..

    BalasPadam
  4. Hahahaha Daddy yang melebih2 sebenarnyerr .Kuakuakua..Main jer la ..masa kecik dulu tak dapat yang macam ni ..

    BalasPadam
  5. Kannnn...akak dah ckp....please kuarkan komik....

    BalasPadam
  6. Kah kahkah teringin tengok dan tahu.. apa pla reaksi mama qhaliff bla nampak.suaminye main ngan otomen hahha

    BalasPadam
  7. hahaha...anak hero saya kalu g memana wajib beli satu ni..kalu tak..mau merajuk..kononnya yg kat umah dah rosak..mau tak rosak..main balik2 buat macam raksasa lawan dengna ultramen ni...

    2box besar penuh mainan..nak masuk ke3 box kali ni... huaaaa..ni la kesan cerita pada anak2...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009