Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 24 November 2014

Bila si anak tidur !

 

Hehehehhe .. Lamaaa tak layan menda ni kan ? Tertiba rasa cam.. kanak kanak rebina kembali !

Situasi 1

 

Situasi 2

Situasi 3

Situasi 4

Situasi 5

Heheheehe .. Nampak sangat la sapa yang nak sangat figura Ultraman ni kan ? Heehehhe.. Saja guna alasan anak untuk beli menda ni.. Kalau tak ? Jangan mimpi laaa !

8 komen :

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

boleh buat komik dah

Papaglamz berkata... [Reply to comment]

Bila si anak tidur... Ibu dan ayah la sangaaatt gembira.. Heheh

hayatunfadzila berkata... [Reply to comment]

Bila si anak tidur..Daddy Ben lepas gian main Otomen...ngehhehehe

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Hahahaha Daddy yang melebih2 sebenarnyerr .Kuakuakua..Main jer la ..masa kecik dulu tak dapat yang macam ni ..

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Hahahaha Daddy yang melebih2 sebenarnyerr .Kuakuakua..Main jer la ..masa kecik dulu tak dapat yang macam ni ..

wawalofa berkata... [Reply to comment]

Kannnn...akak dah ckp....please kuarkan komik....

Wenwink Kidu.Duki berkata... [Reply to comment]

Kah kahkah teringin tengok dan tahu.. apa pla reaksi mama qhaliff bla nampak.suaminye main ngan otomen hahha

CintaHati Lina berkata... [Reply to comment]

hahaha...anak hero saya kalu g memana wajib beli satu ni..kalu tak..mau merajuk..kononnya yg kat umah dah rosak..mau tak rosak..main balik2 buat macam raksasa lawan dengna ultramen ni...

2box besar penuh mainan..nak masuk ke3 box kali ni... huaaaa..ni la kesan cerita pada anak2...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI