Hakikat sebenarnya seorang ayah zaman ini ?

 

Kenapa si suami sering sorokkan telefon pintarnya dari si isteri ???

 

Tadaaa.. Simpan gambar perempuan lain ? Kikiki… buang karan jer kan ? Kalau si isteri tengok , takut kecik hati.. kan kan ? Nanti dia kata ..

“ Amboii.. dulu masa bercinta , amik gambar kita setiap saat ! Rindu kononnn… Sekarang , nak amik sekeping gambar kita pon payahh ! “

Dah tak pasal pasal merajuk.. Letih nak pujuk.. kalau budak kecik , leh kasi Magnum Mini satu.. Ni yang besar ? Silap silap pujuk , Zahra dapat adik lak.. awal lagi wooo …

Oh ya.. aku tak sorok pun hp aku ni… tapi kalau biar gitu jer , aku takut Qhaliff ganyang lak ! Bukan tak pernah kena.. Dah byk kali ! Kang rosak , aku dapat alasan untuk beli Z3 lak !! Haa… duit lagi tuuu…

9 ulasan:

  1. Hahaha.. dulu2 amik gambar ikan laga.. amik gambor kucing.. kucing tido laa, skang penuh gambar anak..hehehe

    BalasPadam
  2. kalau buh gambar anak..wife senyum ker..atau moyot gak?

    BalasPadam
  3. Hehehe... betul la tuh.. tp kdg2 pempuan pun letak pic anak jugak

    BalasPadam
  4. hehehheh bukan ayaah je emak pun sama. Kalau dulu penuh gambar selfie emak sekarang penuh gambar selfie anak..
    Hhehehhe hakikat realiti kan..

    BalasPadam
  5. Memang penuh gamba anak je skang ni..hehehe

    BalasPadam
  6. Memang penuh gambar anak sekrang ni.. gambar ank sangap pon ado..hehe

    BalasPadam
  7. Tambah anak tambah rezeki...anak tulan datang bersama rezeki...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009