Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 11 November 2014

Hakikat sebenarnya seorang ayah zaman ini ?

 

Kenapa si suami sering sorokkan telefon pintarnya dari si isteri ???

 

Tadaaa.. Simpan gambar perempuan lain ? Kikiki… buang karan jer kan ? Kalau si isteri tengok , takut kecik hati.. kan kan ? Nanti dia kata ..

“ Amboii.. dulu masa bercinta , amik gambar kita setiap saat ! Rindu kononnn… Sekarang , nak amik sekeping gambar kita pon payahh ! “

Dah tak pasal pasal merajuk.. Letih nak pujuk.. kalau budak kecik , leh kasi Magnum Mini satu.. Ni yang besar ? Silap silap pujuk , Zahra dapat adik lak.. awal lagi wooo …

Oh ya.. aku tak sorok pun hp aku ni… tapi kalau biar gitu jer , aku takut Qhaliff ganyang lak ! Bukan tak pernah kena.. Dah byk kali ! Kang rosak , aku dapat alasan untuk beli Z3 lak !! Haa… duit lagi tuuu…

9 komen :

amir zahari berkata... [Reply to comment]

Hahaha.. dulu2 amik gambar ikan laga.. amik gambor kucing.. kucing tido laa, skang penuh gambar anak..hehehe

Afidah Azmi berkata... [Reply to comment]

kalau buh gambar anak..wife senyum ker..atau moyot gak?

Illya Farhana berkata... [Reply to comment]

Hehehe... betul la tuh.. tp kdg2 pempuan pun letak pic anak jugak

Ummi Zarra berkata... [Reply to comment]

hehehheh bukan ayaah je emak pun sama. Kalau dulu penuh gambar selfie emak sekarang penuh gambar selfie anak..
Hhehehhe hakikat realiti kan..

Mama Vogue berkata... [Reply to comment]

Memang penuh gamba anak je skang ni..hehehe

Ain Ridzuan berkata... [Reply to comment]

Memang penuh gambar anak sekrang ni.. gambar ank sangap pon ado..hehe

Emas Putih berkata... [Reply to comment]

zahra dapat adik pun ok apa :p

AMIIZAA berkata... [Reply to comment]

hehehhehehe ...

Miela Asmila berkata... [Reply to comment]

Tambah anak tambah rezeki...anak tulan datang bersama rezeki...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI