Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 24 November 2014

Tak tau mana nak gi makan ?

 

Kalau aku di Putrajaya , Tom Kung di Ayer@8 , Putrajaya pasti jadi pilihan aku ! Hehehehhe … Kenapa ?

image

Ini bukan kali pertama la aku syorkan tempat ni. Dah banyak kali ! Makanan bagi aku mmg sedap ! Kalau datang awal pagi skit , banyak pilihan lauk pauk..

Cuma satu je masalah dia ! Air kadang kadang lambat sampai .. Maka korang kena kerap mintak atau ?? Atau.. hehehee .. Tak sampai langsung pon boleh jadi gak .. Heee…

7 komen :

izzeyda berkata... [Reply to comment]

Hehehe kena bawak bekal air laa kalau macam tuh..

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

air tu pnting tue untuk nilai sesebuah restoran.
hehe..
nampk je remeh tapi itu yg biasa boleh buat orang menyirap.
tgk pada pinggan mcm mnarik jer.
ada masa insyaallah boleh singgah.

acik watie berkata... [Reply to comment]

Cakap dengan dia, saya dah review banyak kali..

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

gitu plak

Eny Abdullah berkata... [Reply to comment]

laicinkang!! liacikang!! arghhhh nakkkk

Anil Wanina berkata... [Reply to comment]

gaji nanti nak pegi... tak leh tahan dah ni.. asik gambar makanan je... hahahahaa

KyLe RiL berkata... [Reply to comment]

nnt nak try hehehe...mohon belanje beben

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI