Tak tau mana nak gi makan ?

 

Kalau aku di Putrajaya , Tom Kung di Ayer@8 , Putrajaya pasti jadi pilihan aku ! Hehehehhe … Kenapa ?

image

Ini bukan kali pertama la aku syorkan tempat ni. Dah banyak kali ! Makanan bagi aku mmg sedap ! Kalau datang awal pagi skit , banyak pilihan lauk pauk..

Cuma satu je masalah dia ! Air kadang kadang lambat sampai .. Maka korang kena kerap mintak atau ?? Atau.. hehehee .. Tak sampai langsung pon boleh jadi gak .. Heee…

7 ulasan:

  1. Hehehe kena bawak bekal air laa kalau macam tuh..

    BalasPadam
  2. air tu pnting tue untuk nilai sesebuah restoran.
    hehe..
    nampk je remeh tapi itu yg biasa boleh buat orang menyirap.
    tgk pada pinggan mcm mnarik jer.
    ada masa insyaallah boleh singgah.

    BalasPadam
  3. Cakap dengan dia, saya dah review banyak kali..

    BalasPadam
  4. laicinkang!! liacikang!! arghhhh nakkkk

    BalasPadam
  5. gaji nanti nak pegi... tak leh tahan dah ni.. asik gambar makanan je... hahahahaa

    BalasPadam
  6. nnt nak try hehehe...mohon belanje beben

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.