Tiba-tiba mood blogging ke laut !

 

Rupa-rupanya .. dah dapat alamat ! Hahahahaha ..

Hak ‘keistimewaan’ aku telah ditarik balik ! Tiada lagi download movie pasni ! Huwaaaaa.. terpaksa la belajar berjimat cermat menggunakan kuota bandwith ! Adehhh ..

Telefon pintar kita semakin canggih manggih.. tapi sayangnya , internet masih lagi dok main kuota kuota ! Perghh.. dasat dasat ! Sampai bila nak gini ?

Teringat dulu kata kata seseorang yang berpengaruh.. Putrajaya dan Cyberjaya akan jadi bandar internet percuma .. Hehehehe .. InshaAllah.. Zaman Qhaliff la kot .. Zaman ni , bajet tak cukup lagi.. hehe..

4 ulasan:

  1. Takleh nak sugestkan pape lagi. No komen.. mampu tunggu je smpai dihapuskan ppu.. :(

    BalasPadam
  2. ermmm...bila la tu agaknya yer...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.