Tiba-tiba mood blogging ke laut !

 

Rupa-rupanya .. dah dapat alamat ! Hahahahaha ..

Hak ‘keistimewaan’ aku telah ditarik balik ! Tiada lagi download movie pasni ! Huwaaaaa.. terpaksa la belajar berjimat cermat menggunakan kuota bandwith ! Adehhh ..

Telefon pintar kita semakin canggih manggih.. tapi sayangnya , internet masih lagi dok main kuota kuota ! Perghh.. dasat dasat ! Sampai bila nak gini ?

Teringat dulu kata kata seseorang yang berpengaruh.. Putrajaya dan Cyberjaya akan jadi bandar internet percuma .. Hehehehe .. InshaAllah.. Zaman Qhaliff la kot .. Zaman ni , bajet tak cukup lagi.. hehe..

4 ulasan:

  1. Takleh nak sugestkan pape lagi. No komen.. mampu tunggu je smpai dihapuskan ppu.. :(

    BalasPadam
  2. ermmm...bila la tu agaknya yer...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI