Wangian aromaterapi dari Tahajjud Perfumes

by - Sabtu, November 01, 2014

 

Lembut bau dia ! Ada dua bauan dalam satu kotak. Aku amik yang ‘agak keras’ sedikit dan satu lagi aku berikan pada sahabat blogger aku , Ruby sewaktu mendapat pek percubaan ni dari Puan Wan Roslina , peguam khas Kelab Blogger Ben Ashaari. Saja je dia bagi kat kami untuk cuba.. Heee..

Maka , nak dijadikan cerita .. lepas solat subuh tadi , aku mandi terus dan teringat akan perfume ni.. Terus pakai ! Aku ingatkan bau dia keras camana laaa .. Bila bauannya menyerlah , terasa lembut je .. rasa rileks dan tenang nak buat kerja ! Aromaterapi ! Huhuh..

Katanya kalau nak berkesan sapu kat nadi di lengan tu.. Jangan digosok. Biar jer.. Aku pakai je ikut apa dia kata .. Hurm.. Setakat ni , sambil update blog rasa wangi jer.Tak menusuk hidung berbanding bauan yang pernah aku pakai !

Harga ? RM50 katanya. Untuk dua bauan , RM50 bagi aku amatlah berbaloi bagi mereka yang tak gemarkan bauan yang keras dan nak rasa tenang sambil buat kerja di pejabat ..

Nak beli mana ? Hurm… Gi je ke fan page Wangian Gaharu ni atau terus hubungi Harith Al Harithah di 011 3233 1831.

Wangii… huhu.. pakai subuh hari atau lepas mandi.. Bagi yang dah kawin , hahahaha … sesuai gituuuu.. ehem… #ehhh la pulak !

You May Also Like

2 comments

  1. AA pu sekarang mmg guna wangian gaharu je.wangi dan baunya kekal macam tu sampai ke petang.tak tercampur dgn bau-bauan lain di sekeliling kita

    BalasPadam
  2. wah.. ada peluang nk juga try la..
    Sangat meyakingkan la abang ben cerita.. huhu

    Blackheads Hilangkan Stress

    BalasPadam