Kalau semua kat atas , sapa nak duduk bawah ??

by - Isnin, Oktober 18, 2010

 

Betul jugak yer.. Kalau semua blogger dah top , sapa nak jadi yang tak top eh ??

FORMULA 1 GP .. Semua kereta laju laju belaka..  pelumba berkemahiran tinggi .. kereta canggih manggih .. macam macam warna.. sponsor .. huih .. tapi kenapa masih ada yang dapat no 2 , 3 dan ada juga yang tercicir ???

Tujuan utama perlumbaan itu adalah untuk menjual jenama penaja dan juga kereta itu sendiri di samping menaikkan nama negara penganjur .. kan ? Soal menang atau tidak , berdiri atas podium atau tidak , itu belakang kira .. yang penting , dunia mengenali mereka !

Sama juga konsep sama sama naikkan blogger yang lain .. Kena ingat , bila dah ada yang atas , akan wujud yang bawah .. akan beranak pinaklah .. kan ? Maksud aku sama sama naik ialah , yang diatas itu , hulurkanlah tangan ... tariklah rakan blogger yang kat bawah yang masih dok terkial kial mencari tempat berpaut ..

Cuma , janganlah semua nk pegang pada satu tangan jer ... kalau 10 orang nak berpaut pada 1 tangan tu , abis semua tergolek ke bumi la jawabnya... lainlah empunya tangan tu jenis tangan Incredible Hulk... kuat ..sangat tinggi pengaruhnya .. lain la ceritanya kan ?

You May Also Like

7 comments

  1. saya setuju...ramai yg mengejar populariti..kuasa...dan sebagainya

    BalasPadam
  2. adat la tu.kalo ade yg atas,mesti ada yg bawah. suatu hr nnti yg bawah pasti kat atas juga, janji usaha kena lebih!

    BalasPadam
  3. umpama roda yang sentiasa berputar...perlu terima hakikat..ada ketikanya kita mungkin berada di bawah satu masa mungkin di atas ..

    BalasPadam
  4. BA: Saling bantu-membantu kannnnn...

    BalasPadam
  5. agak2 tangan bro cam incredible hulk dak?hihihi..

    BalasPadam