Sendiri korek lubang , sendiri masuk ? Salah siapa ?

 

image Lubang yang dikorek adalah untuk diri sendiri ? Sepatutnya biarlah orang lain tolong korekkan .. kalau belum bersedia nak masuk , bolehlah kambus semula.. tapi kalau dah orang lain tolong korek tapi tak berminat nak kambus , maka tunggu je la masa untuk masuk .. kan ?

Tapi kalau sendiri dah korek lubang tu , maka mmg sendiri tunggu masa untuk masuk .. kan ? Kenapa nak marah orang lain sbb sendiri dah masuk dalam lubang tu ? Pelik bukan ? Haih..

Tak faham betul aku dengan sesetengah orang .. Hidup dah senang.. tenang.. tapi nak bikin onar.. Bila dah bikin onar tu , pandai pandai la tutup lubang.. kalau nak harap orang lain tutup lubang , kena gak tau , orang lain tu pon ada lubang sendiri nak ditutup ! Haiyo... mudah maa... sendiri makan , sendiri kenyang la bila bab ni.. Gembira sorang sorang , takkan nak tarik satu Malaysia menangis ramai ramai kot ???

3 ulasan:

  1. teringat kalau exam viva~dont dig ur own grave-kata cikgu
    ALL IN ONE

    BalasPadam
  2. hihi..! btol tu bro~
    sendiri makan, sendiri simpan, sendiri buang, sendiri kasi cuci laa~

    BalasPadam
  3. BA; SLH SENDIRI KANNNN....

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI