Diana Danielle & Farid bakal bersanding !

 

Huihhhh !!! Tu diaaa .. Dalam dok nafi takde apa apa hubungan ,tau tau … 3 tahun bercinta ! Hehehe ..

Pasangan selebriti Diana Danielle dan Farid Kamil telah mengikat tali pertunangan pada Ahad lalu di kediaman aktres itu di Damansara, di sini selepas menyulam cinta selama tiga tahun.

Menurut laporan akhbar Berita Harian, majlis berlangsung sekitar pukul 4 petang dimana Diana menerima sebentuk cincin yang disarungkan oleh ibu Farid sebagai tanda dia sudah 'diikat' oleh lelaki itu. “. – Mstar Online

Hurm .. Artis kan ? Apa nak dikato .. Begitulah .. Bila artis berkata benar , kita malas nak percaya sebab mereka kan kerap menafikan .. Tapi akhirnya , YAA .. KAMI MENGAKU ..

Bukan sekali dua , kan ? Lama lama … malas amik tau .. Aku mmg malas amik tau tapi aku buat entri ni sbb aku pernah kenal si Diana Danielle tu haa .. Aku panggil dia Danielle dan dia tak suka sbb watak perempuan nakal  dalam citer Ugly Betty tu haa .. Tapi masa tu dia bersekolah lagi laa .. Citer lama .. hehe ..

Sekejap masa berlalu .. Semoga ke jinjang pelamin ..

8 ulasan:

  1. Tahniah diucapkan kepada Diana Danielle dan Farid Kamil..

    Sama cantik, sama padan.. Semoga ikatan perkahwinan yang dibina dapat bertahan sehingga ke jinjang pelamin.. dan seterusnya hingga ke akhir hayat...

    Cerita Tentang Orang mati Hidup Balik (Klik Di Sini)

    BalasPadam
  2. wahhh! bestnya..semoga brbhgia slamanya mcm abg ben dan isteri tercinta ;D

    BalasPadam
  3. Daripada kita membuat sebarang spekulasi baik kita doakan mereka kearah yang terbaik. Mudah-mudahan ikatan pertuangan itu bakal termetri dengan akad nikah selepas ini. Ammiin.

    BalasPadam
  4. alhamdulillah..akhirnya mereka bertunang jugak setelah bnyk kali penafian dibuat. kihkih. apapun, semoga jodoh mereka berpanjangan :D

    BalasPadam
  5. mengaku jua akhirnya.. Moga jodoh diaorang berkekalan..

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah. hingga berkekalan hingga ke syurga.. :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.