Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 4 September 2012

Diana Danielle & Farid bakal bersanding !

 

Huihhhh !!! Tu diaaa .. Dalam dok nafi takde apa apa hubungan ,tau tau … 3 tahun bercinta ! Hehehe ..

Pasangan selebriti Diana Danielle dan Farid Kamil telah mengikat tali pertunangan pada Ahad lalu di kediaman aktres itu di Damansara, di sini selepas menyulam cinta selama tiga tahun.

Menurut laporan akhbar Berita Harian, majlis berlangsung sekitar pukul 4 petang dimana Diana menerima sebentuk cincin yang disarungkan oleh ibu Farid sebagai tanda dia sudah 'diikat' oleh lelaki itu. “. – Mstar Online

Hurm .. Artis kan ? Apa nak dikato .. Begitulah .. Bila artis berkata benar , kita malas nak percaya sebab mereka kan kerap menafikan .. Tapi akhirnya , YAA .. KAMI MENGAKU ..

Bukan sekali dua , kan ? Lama lama … malas amik tau .. Aku mmg malas amik tau tapi aku buat entri ni sbb aku pernah kenal si Diana Danielle tu haa .. Aku panggil dia Danielle dan dia tak suka sbb watak perempuan nakal  dalam citer Ugly Betty tu haa .. Tapi masa tu dia bersekolah lagi laa .. Citer lama .. hehe ..

Sekejap masa berlalu .. Semoga ke jinjang pelamin ..

8 komen :

Muhamad anuar Marsib berkata... [Reply to comment]

Tahniah diucapkan kepada Diana Danielle dan Farid Kamil..

Sama cantik, sama padan.. Semoga ikatan perkahwinan yang dibina dapat bertahan sehingga ke jinjang pelamin.. dan seterusnya hingga ke akhir hayat...

Cerita Tentang Orang mati Hidup Balik (Klik Di Sini)

Hidayah Bach berkata... [Reply to comment]

dayah suka D..
cantik..
:)

Mr. Firdaus Windey berkata... [Reply to comment]

untunglah.. sama padan... :)

Mohd Rizwan berkata... [Reply to comment]

wahhh! bestnya..semoga brbhgia slamanya mcm abg ben dan isteri tercinta ;D

Lina md. munir berkata... [Reply to comment]

Daripada kita membuat sebarang spekulasi baik kita doakan mereka kearah yang terbaik. Mudah-mudahan ikatan pertuangan itu bakal termetri dengan akad nikah selepas ini. Ammiin.

Sue-Rya Qistina berkata... [Reply to comment]

alhamdulillah..akhirnya mereka bertunang jugak setelah bnyk kali penafian dibuat. kihkih. apapun, semoga jodoh mereka berpanjangan :D

Nurul Akmal berkata... [Reply to comment]

mengaku jua akhirnya.. Moga jodoh diaorang berkekalan..

Maria Menado~ berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah. hingga berkekalan hingga ke syurga.. :)

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI