Nasib baik ada PHILIPS !

 

4 tahun !! Akhirnya dia menyerah rambutnya dengan rela. Begitu juga dengan Zahra yang tengok abang dia makin hensem gara gara kerap dirapikan rambutnya sejak kebelakangan ini oleh daddynya !

Rahsianya ??

image

Senang giler guna ni ! Mula mula je susah sebab nak bagi si Qhaliff ni duduk diam diam.. Kena kerat sikit sikit pastu puji dia ! Haaa.. Qhaliff ni makan dek puji ! Terus dia mengaku dia hensem ! Cam bapak dia la gak .. kan ? Hakikat.. memang pon kan ? Haaa..

Bila si Zahra tengok abang dia makin segak.. dia pun rela kan rambutnya di kerat di sesetengah tempat.. di bahagian depan terutamanya ! Huhu..

Masa tok ma Qhaliff datang minggu lepas , dia tak komplen dah rambut Qhaliff panjang ! Huhuh.. lega aiii…

image

InshaAllah , adik Zahra pasni pon mudah dah daddy nak gondolkan ! Hahahaha…

Nasib baik laaa ada Philips ! Oh ya.. aku beli kat Aeon Alamanda jer..

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009