Nasib baik ada PHILIPS ! - BEN ASHAARI

Nasib baik ada PHILIPS !

 

4 tahun !! Akhirnya dia menyerah rambutnya dengan rela. Begitu juga dengan Zahra yang tengok abang dia makin hensem gara gara kerap dirapikan rambutnya sejak kebelakangan ini oleh daddynya !

Rahsianya ??

image

Senang giler guna ni ! Mula mula je susah sebab nak bagi si Qhaliff ni duduk diam diam.. Kena kerat sikit sikit pastu puji dia ! Haaa.. Qhaliff ni makan dek puji ! Terus dia mengaku dia hensem ! Cam bapak dia la gak .. kan ? Hakikat.. memang pon kan ? Haaa..

Bila si Zahra tengok abang dia makin segak.. dia pun rela kan rambutnya di kerat di sesetengah tempat.. di bahagian depan terutamanya ! Huhu..

Masa tok ma Qhaliff datang minggu lepas , dia tak komplen dah rambut Qhaliff panjang ! Huhuh.. lega aiii…

image

InshaAllah , adik Zahra pasni pon mudah dah daddy nak gondolkan ! Hahahaha…

Nasib baik laaa ada Philips ! Oh ya.. aku beli kat Aeon Alamanda jer..

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.