Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 13 Februari 2016

Suami 'alahan' bila isteri mengandung !

Heehhee... Sian wife.. Tak leh makan sebarangan. Bau sesuatu yang lain dari lain.. dia pasti akan muntah ! Aku ? Hehehehe... Aku takde masalah.. semua ok ! Takde masalah langsung dengan makanan bahkan makin berselera hinggakan aku terpaksa jaga makan aku untuk elakkan berat badan naik semula.. Huhuhu.. 

Tapi ada kawan aku, bila wife dia mengandung .. dia lak yang 'melebih lebih' ! Bukan kehendak dia tapi automatik ! Hahahaha.. ada sampai amik cuti sakit gitu sebab terlalu kerap muntah hingga tak larat nak bangun dari katil dia.. Dan wife dia.. cool jer ! Hehehehe.. 

Bila wife dok muntah muntah.. maka ubat dia cuma satu jer.. minyak Pati Batook Ori yang mana bau dia memang melegakan .. urut di tengkok dan sapu di belakang badan.. memang pastu dia akan tidur lena.. Sama gak ngan aku laa... Lepas workout giler giler kat gym.. sapu kat otot.. memang selamat tidur dengan nyenyaknyaaa... Huhuh.. 


Aku cadangkan laa.. buat suami suami yang kena alahan tu.. try la Pati Batook Ori ni.. hahahaha.. InshaAllah melegakan anda ! Atau isteri yang mengandung mahupun dah ada baby.. Boleh guna ni.. Ganti minyak yuyi dan sebagainya.. Qhaliff dan Zahra , aku guna ni jer.. Bila selsema.. sapu skit kat dada n hidung.. lega la gak diorang.. nyenyak tidur.. 

Mana nak beli ? Ada dua.. cuba contact page Pati Batook Ori atau Puan Fazillah Daud.. 

3 komen :

Erra Kyra berkata... [Reply to comment]

haha last2 iklan..hampeh..


part alahan suami erra pon teruk hee;P tegelak2 klo dia start mual..:D

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Pengorbanan seorang ibu...kasih sayang suami dan daddy..

Azlinda Azman berkata... [Reply to comment]

Suka pati batook ni..mmg selesa pakai

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI