Suami 'alahan' bila isteri mengandung !

Heehhee... Sian wife.. Tak leh makan sebarangan. Bau sesuatu yang lain dari lain.. dia pasti akan muntah ! Aku ? Hehehehe... Aku takde masalah.. semua ok ! Takde masalah langsung dengan makanan bahkan makin berselera hinggakan aku terpaksa jaga makan aku untuk elakkan berat badan naik semula.. Huhuhu.. 

Tapi ada kawan aku, bila wife dia mengandung .. dia lak yang 'melebih lebih' ! Bukan kehendak dia tapi automatik ! Hahahaha.. ada sampai amik cuti sakit gitu sebab terlalu kerap muntah hingga tak larat nak bangun dari katil dia.. Dan wife dia.. cool jer ! Hehehehe.. 

Bila wife dok muntah muntah.. maka ubat dia cuma satu jer.. minyak Pati Batook Ori yang mana bau dia memang melegakan .. urut di tengkok dan sapu di belakang badan.. memang pastu dia akan tidur lena.. Sama gak ngan aku laa... Lepas workout giler giler kat gym.. sapu kat otot.. memang selamat tidur dengan nyenyaknyaaa... Huhuh.. 


Aku cadangkan laa.. buat suami suami yang kena alahan tu.. try la Pati Batook Ori ni.. hahahaha.. InshaAllah melegakan anda ! Atau isteri yang mengandung mahupun dah ada baby.. Boleh guna ni.. Ganti minyak yuyi dan sebagainya.. Qhaliff dan Zahra , aku guna ni jer.. Bila selsema.. sapu skit kat dada n hidung.. lega la gak diorang.. nyenyak tidur.. 

Mana nak beli ? Ada dua.. cuba contact page Pati Batook Ori atau Puan Fazillah Daud.. 

3 ulasan:

  1. haha last2 iklan..hampeh..


    part alahan suami erra pon teruk hee;P tegelak2 klo dia start mual..:D

    BalasPadam
  2. Pengorbanan seorang ibu...kasih sayang suami dan daddy..

    BalasPadam
  3. Suka pati batook ni..mmg selesa pakai

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009