Manja terlebih !

Sebelum dia masuk hospital ari tu , dia memang asyik berkepit dengan aku. Di hospital , dia nak aku jaga dia malam malam. Aku kena tidur dengan dia . Kalau aku gi mana mana , meraunglah dia. Ni bila gi bercuti , cam tu gak.. nak berjalan dengan aku , berpegangan tangan atau aku dukung. Dan bila tidur , mesti atas lengan aku. Dah lena baru boleh alihkan tangan.. 
Hurmm..
Teringat masa di hospital ari tu... dia terbaring lesu. Tak nak apa apa. Makan tak nak , minum tak nak. Jenuh pujuk dan beli macam macam. Bila dah sihat , dia nak itu ini..kita lak tak nak kasih ! Terlupa ! Huhhuh...  Rindukan manja dia. 
Nah... sekarang , melekat jer ! Bila dia dah lena , baru laa aku boleh buat kerja kerja aku yang berlambak tu.. Huhuh..  Jangan ngeluh kan ? Rezeki anak anak.. Huhuh.. 

3 ulasan:

  1. anak ayah ni harus la manja, sorang ppuan...

    BalasPadam
  2. Biasa la budak budak time kurang sihat

    BalasPadam
  3. Alahai anak daddy ni, manja sangat dia. Tapi anak perempuan memang manja dengan ayah, sama mcm anak saya.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009