7 Kesalahan Utama Lalulintas Yang Akan Didenda Di Mahkamah ! - BEN ASHAARI

7 Kesalahan Utama Lalulintas Yang Akan Didenda Di Mahkamah !

Fuh.. ramai buat ni ! Hahaha.. aku pun buat gak laa dan kerap kena marah ngan wife ! Nampaknya , pasni tak berani dah nak buat.. hahahahah.. Bukan risau naik ke mahkamah tapi elakkan dari berlaku kemalangan ! Kan kan ? 
Ok... Ni aku dapat maklumat mengenai kesalahan lalulintas yang akan didenda di mahkamah dan samna tanpa budi bicara dari group whatsapp ! Huhuuu... Apakah kesalahan tersebut ? 

Kalau korang nampak dan nak buat aduan terus , sila amik gambar.. rekodkan lokasi dan masa kejadian lalu whatsapp ke +60115115252 ! Heheehhe... aku tauuu.. mesti ramai nak amik gambar mereka yang masuk ke laluan kecemasan dan potong garisan berkembar , kan ? Huhuhuh...

Ok.. buat rakan rakan yang nak balik ke kampung , sila memandu dengan cermat. Ngantuk , sila berenti yer.. Jangan paksa diri ! Biar lambat , asalkan selamat. Semoga selamat pergi dan pulang yer..

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.