Muhammad Aariz Iman .. 9 bulan ! - BEN ASHAARI

Muhammad Aariz Iman .. 9 bulan !

Besar dah dia ni... Tiap kali tengok dia, mengundang nak gomol pipi dia. Tapi Aariz tak macam abang dan kakak dia.. Sejak kenal orang ni, tak nak kat orang. Senyum jauh sekali. Muka cam muka bapak dia jer. Masam ! Tapi bila senyum . cair laa awek awek hijabista tengok ! Cam bapak dia gak la..
Berat , 9kg.. tinggi 73cm. Sihat tubuh badan.Alhamdulillah. Kuat gelak. Mudah senyum. Suka mengeledah almari buku. Tapi tak semanis abang dia.. Abang dia , Qhaliff.. senyum sokmo dari kecil.. 
Dia kalu bangun tidur , aku jadi manusia paling sibuk di dunia ! Huuhuh.. Kena dukung je dia. Kalau letak , tau tau sampai dapur dah.. Kalau tandas tu ,memang kena tutup je pintu dia... Bahaya tul dak sorang ni.. 
Tunggu dia pandai cakap dan berlari.. Confirm kaki gaduh ngan abang dia.. Permainan banyak ! Abang dia punya koleksi.. harga serupa daddy leh kawin ngan anak dara lepasan IPT gituu. Hahahaha..

4 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.