Meriahnya Sambutan Ulangtahun Pertama MBH Medispa Ipoh

by - Rabu, Oktober 18, 2017

Perasan tak pada 14 oktober lalu sekitar Bandar Amanjaya kena serbu dengan orang ramai?
Bukan semata-mata sebab acara Hari Sukan Negara peringkat Negeri Perak yang berlangsung meriah selama 3 hari berturut-turut, tetapi sebab ada satu sambutan majlis yang julung-julung kalinya di adakan di situ… Haa…majlis apa tu?



Bagi rata-rata orang Perak yang tau tentang MBH Medispa, memang menunggu2 detik jam 9 pagi untuk serbu masuk. MBH Medispa Ipoh ni merupakan cawangan ke 10 MBH Medispa, sebuah pusat kecantikan yang viral baru-baru ini. Sebab apa viral, sebab ramai sangat share testimony yang dah berjaya ubah penampilan dan hidup masing2….
 
 
Kebanyakkan pelanggan sudah menunggu seawal jam 6.30 pagi untuk merebut peluang mendapat diskaun istimewa. Terhad kepada tiga pelanggan terawal,  masing-masing akan mendapat diskaun sehingga 90%, 80% dan 70% diskaun. 
Pelanggan keempat dan seterusnya pula mendapat diskaun 60% untuk semua rawatan wajah
 
Antara rawatan yang dapat dibeli dengan penjimatan sehingga 90% ialah:
  •   MBH Dermapen – rawatan yang paling berkesan untuk merawat parut. Ia merupakan rawatan “hot selling” di MBH Medispa.
  •  MBH Clinical Acne -  rawatan khusus untuk jerawat yang mendapat paling banyak testimoni dari pelanggan.
  •  MBH Luminous Treatment – rawatan khas untuk kesan pencerahan wajah secara semulajadi dari dalam kulit
  •  MBH Oleous Treatment – rawatan khas untuk mereka yang bermasalah kulit berminyak
  •  MBH Oxydermal Hydrating Treatment – rawatan khas menggunkan mesin oksigen untuk pelanggan yang bermasalah kulit kering.
  • MBH Signature Facial – merupakan rawatan asas tetapi lengkap dengan 10 langkah perawatan wajah yang dapat merawat masalah whitehead dan blackhead.
  •  MBH Mudnetic Detox Facial – merupakan antara rawatan yang unik di MBH menggunakan masker lupur berkuasa magnet yang mampu merawat kulit rosak akibat penggunaan kosmetik berlebihan dan terdedah kepada pencemaran yang berlebihan.
  • RF Dark circle dan Eye bag treatment – Kedua rawatan ini ialah pilihan untuk pelanggan yang mempunyai masalah lingkaran hitam bawah mata dan mata yang sembab.
  •  RF Double Chin – menggunakan mesin yang sama seperti Vshape dan Facelift, RF double Chin memberi tumpuan mengurangkan lemak di bawah dagu.

Selain tawaran diskaun, pelanggan juga dapat membeli rawatan terbaru MBH, Cinderella Facial pada harga serendah RM53 sahaja dengan tawaran beli 4 percuma 1. MBH Cinderella Facial ialah rawatan khas untuk kulit lebih lembut dan bersinar. Ia member fokus kepada penggunaan mesin microdermabrasion iaitu semburan micro Kristal yang dapat membuang lapisan paling luar kulit yang mengandungi kotoran , debu dan cela.
Pelanggan yang datang juga mendapat peluang cabutan bertuah yang menawarkan hadiah rawatan wajah untuk 5 pemenang bermula dari RM200 sehingga RM1000.
 
 
 
Istimewa pada majlis tersebut, semua pengarah cawangan MBH turun padang termasuk pengasasnya, Puan Yaya Mohamad bagi memberi sokongan dan sama-sama meraikan majlis ulangtahun  MBH Medispa cawangan Ipoh. 
Bagi yang ingin mengetahui dengan lebih lanjut , sila ke Facebook MBH Medispa Ipoh .

You May Also Like

12 comments

  1. Facial tuuuu...lama sgt dah muka ni tak masuk spa ..asyik sibuk je..harap akan dtg buat mobilespa ya..

    BalasPadam
  2. macam macam rawatan ada kat MBH ni.. Untung sape yang datang masa tu..

    BalasPadam
  3. Alaaaa.. rugi tak dapat singgah sebab terlibat dengan Hari Sukan Negara masa tu dkt Bulatan Amanjaya... patutlah tgk ramai orang dkt MBH

    BalasPadam
  4. wahh..bestnya..
    tiba2 rasa nak buat semua rawatan..

    BalasPadam
  5. Bnyk dh cawangan medispa . Ritu dpt gk kt BP.. syg tk dpt pi

    BalasPadam
  6. untung sapa dok sana. Testimoni yang amat menakjubkan

    BalasPadam
  7. bestnya buat spa.. x kira la spa seluruh badan atau facial je.. dah lama tinggalkan sejak banyak 'hand bag' nih.. uwaaaa

    BalasPadam
  8. Semua rawatan best2 ni.....untunglah orang Ipoh dpt diskaun banyak...

    BalasPadam
  9. Menariklah, tak pernah lagi pergi rawatan spa atau facial.

    BalasPadam