Pertama kali di New Zealand ! Ini nasihat aku buat korang..

by - Isnin, Oktober 02, 2017

SubhanaAllah... aku tak pernah impikan semua ni tapi inilah dinamakan rezeki Allah buat insan bernama Ben Ashaari ! Berkat kesungguhan aku membuat sesuatu yang aku yakin tanpa berbelah bagi , pelbagai kenikmatan yang aku rasa... Alhamdulillah.. 
Yang aku paling tak sangka, ialah melihat sendiri depan depan kecantikan air biru jernih di Huka Falls yang sebelum ni aku pernah tertonton di tv saja dan... menyentuh salji ! 

Aku tak kisah la orang nak kata apa pun... tapi aku fokus pada apa yang aku nak ! Apa yang ingin aku capai dalam kehidupan ni. Kalau layan mulut orang , apa pun takkan aku capai ! Maka ini nasihat aku.. buat je apa yang korang minat , suka dan yakin tanpa jemu. Senyum je pada mereka yang senyum sengih dan senantiasa berusaha menjatuhkan semangat kita. Bagitau mereka perancangan mereka.. dan mereka pasti akan menanti kegagalan tersebut.. dan jika kita berjaya , mereka akan tertunduk malu ! 
Tapi jangan kita perli mereka.. kita ajak mereka join kita.. sama sama menuju kejayaan ! Kan kan ?

You May Also Like

4 comments

  1. Janji ikhlas, insyaAllah Allah pasti tebarkan rezeki pada mereka yang dia kehendaki tanpa syarat. Semoga dipermudahkan urusan ben dan team kbba9 di sana ya.

    BalasPadam
  2. SubhanaAllah abg ben...cantiknya ayaq tu...minat gila ngn tempat macam ni..sukanya..kena kumpul duit nk gi sna ni...aishhh semangat kobar2

    BalasPadam
  3. Terbaik..

    Mudah2an saya, isteri dan anak akan ke sana jugak nanti

    BalasPadam
  4. Betul, tumpang bangga dengan kejayaan KBBA9. Moga ada rezeki dapat ke luar negara bersama team KBBA9.

    BalasPadam