Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 29 Julai 2010

Jelajah Blog Ramadhan1431 .. Lelord

Salam Lelord .. hehe .. lama tak nampak..cewah..macam nampak eh ... Dah bersedia minda dan fizikal untuk hadapi Ramadhan nanti ? Ek..soalan maut .. raya mana nanti ?? Yelah yela.... tau la.. posa pon belum .. hehehe ..

Akak kita ni berada di Qatar .. haa.. ada ucapan khas buat rakan rakan sekalian .. apakah ??? G godek sendiri yer .. Apakah pilihan resepi buat kita semua dan cenderahati yang akan diberikan pada kita ?? Menarik gitu.. pilihan blog masakan mana jadi pilihannya ? semuanya terjawab di.... LELORD


BA : Kirim sesuatu dari Qatar ... bleh ??? hehee..guwau jer ..

1 komen :

Lelord berkata... [Reply to comment]

tq ek...
nak kirim ape? camel ek heheheh...
ke nak serbuk kurma

http://lelord-mamanajlaa.blogspot.com/2010/07/korang-pernah-dengar-pasal-serbuk-kurma.html

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI