Guru Boleh Berpolitik ?

by - Rabu, Julai 28, 2010

Hehehehe.. ada masa ke cikgu ? Jangan nanti berkempen kat anak murid dah la yer ... tak pon bertekak dalam bilik guru ... hehehe... sukahati la yer ..

Malas citer politik malaysia ... Politik tu bersih .. orang yang berpolitik tu mengotorkannya ... tak banyak pon , sikit mesti ada.. nama pon politik kan .. hehe.. ikhlas berpolitik kerana kepentingan rakyat ? Hanya Allah Maha Mengetahui keikhlasan seseorang ..

Bermula episod baru kehidupan kita hari ini .. makin menghampiri Ramadhan .. Adakah kita akan menyambut Ramadhan sama sama sekali lagi atau buat kali pertamanya ? Sama sama kita berdoa kepada Allah agar dipanjangkan umur kita semua dan sihat semasa menghadapinya ..

Aku pasti hujung minggu ni , banyak pasaraya akan diserbu oleh umat Islam di Malaysia bagi membeli barang barang keperluan untuk simpanan Ramadhan nanti.. Kalau beli hujung waktu , pastu sesak punya .. letih nak beratur panjang panjang .. tapi kalau yg ada ramai anak , leceh lak beli awal awal..tak sempat masuk Ramadhan , stok abis dah ..kan ? haha.. aku antara mereka yang suka menghabiskan stok simpanan makanan.. selagi ada , selagi tu aku taram ..

Ok la. aku mau sarapan dulu.. Aku doakan kita semua selamat dalam menghadapi segala dugaan kehidupan pada hari ini .. InsyaAllah .. tabah dan sabar senantiasa ... be cool ...

BA : Sopan sungguh dia .. hahahha..

You May Also Like

1 comments