Kenangan Ramadhan Bersama .. Nurfadillah

by - Rabu, Julai 28, 2010



Salam...kenangan yang tk boleh saya lupakan selamanya ialah pemergiaan arwah emak saya ke rahmatullah.baru 2 minggu umat islam menyambut Ramadhan thn lepas,emak saya pergi untk selamanya tnggalkn kami 6 beradik n abah.luluh hati saya n tk sangka sangat2 itulah thn terakhir kami bersama.arwah emak sakit bengkak hati n buah pinggang.

Sakitnya tk lama..hnya 2 bulan.Allah lebih sayangkan arwah emak saya.dn dlm masa yg sama lagi sebulan untuk myambut Ramadhan thn lepas,arwah nenek saya juga telah tiada.saya hilang 2 org yg paling saya sayang dlm masa terdekat.kebetulan jg saya sedg mengandung 5 buln masa arwah emak meninggal..hnya Allah sahaja yg tahu.saya kuatkan semangat saya.

sbb emak tmpat saya berkongsi khidupn,cerita, gelak ketawa n susah senang.saya tabahkn hati demi abah saya.walau arwah emak tk pernah mnjaga saya dari lahir...tp dia tetap ibu kandung saya, walau saya hnya sempat untuk seketika bersama arwah.al-fatihah untuk arwah emak n arwah tok saya.

Dari Sahabat FB ..

NorFadillah


BA : Terima kasih kerana sudi berkongsi.. Alfatihah buat kedua duanya ..

You May Also Like

1 comments

  1. salam BS,

    semuga dicucri rahmat atas roh org tersayang....Dgn ramadan yg berbekas dikirim doa yg tk berkesudahan buat mereka..al fatihah dan salam takziah buat norfadillah

    BalasPadam