Tiada kenikmatan berblog lagi ?

by - Sabtu, Julai 17, 2010

Tidak seindah pada mulanya namun bak kata orang dulu dulu , langit tidak selalu cerah bukan ? Jadi aku perlu fikir positif... Alhamdulillah , aku ada ramai kawan yg boleh dipercayai sejak berblog ini ..

Pada mereka yang baru mula berblog , satu nasihat dari aku ... HATI HATI ... dan pastikan sebenarnya NIAT anda .. JIKA kerana $$ , bersedia berdepan dengan PERSAINGAN .. jika kerana PERSAHABATAN , hati hati dengan LIDAH BERCABANG .. jika SUKA SUKA , hati hati dengan MAKLUMAT PERIBADI ..

Ada mereka suka melihat perpecahan dari perpaduan .. Mereka ini senantiasa dibisikkan oleh syaitan agar menjadi rakan baik mereka .. Sebelum mentertawakan orang , fikir sedalamnya dan letak diri anda ditempat mereka .. dan paling penting , SIAPA YANG IKUT ANDA MENTERTAWAKAN MEREKA ? MALAIKAT ATAU SYAITAN ?

BA : makan time ...

You May Also Like

2 comments

  1. tentang persahabatan... ya... teman blogger tak semuanya jujur ikhlas. buktinya, tak semua bayar benda yang dibeli daripada dni... dni simpan dalam2 kat hati.. tak nak ada terasa hati.. dni tak ungkit pada empunya diri.. moga beliau sendiri terima hidayah.. semoga ALlah membalas segala perbuatan mereka..


    tak marah... cuma, rasa terkilan tetap menyelubungi diri.. kalau seorang tak mengapa.. ini beberapa orang... moga dijadikan iktibar kepada anda yang membacanya..

    BalasPadam
  2. Dekat setahun Ben berblog dah tau macam2 karenah kan dunia blogging nie. Tak pelah pengalaman akan mematang kan kita...

    BalasPadam