Awas para isteri atau wanita ! - BEN ASHAARI

Awas para isteri atau wanita !

 

Heh .. ingat korang je boleh buat report polis kalau kena pukul atau dera ? Haaa..  Lelaki pon boleh tau ! Tampar la kalau berani ! Tak pasal pasal naik turun mahkamah kita nanti ! Muahahhaaa…

 

Seorang pegawai Perkhidmatan Tadbir dan Diplomatik mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret di sini hari ini terhadap pertuduhan memukul suaminya menggunakan fail pejabat sembilan bulan lepas.

Kamaliah Basir, 35, didakwa telah mendatangkan kecederaan kepada Zaihan Md Lani, 48, dengan menggunakan fail pejabat di bahagian badan semasa berada di dalam kereta di perhentian simpang tiga lampu isyarat Persiaran Semarak Api dan Persiaran Apec, Cyberjaya, Sepang, di sini, pada 12.45 tengah hari 3 Mac lalu.

Dia didakwa mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga setahun atau denda sehingga RM2,000 atau kedua-duanya jika sabit kesalahan. “ – Hmetro

 

Skang ni ramai gak lelaki kena dera dengan isterinya termasuk .. sapa eh ? Ada ke  ? Aku ? Aku ? Kalau berani , cuba laaah.. Aku report polis jer .. Lalalala …

11 ulasan:

  1. kene pukul ngan fail pun dah kene saman ...
    susah la camnie ..
    haha ..peliknye~

    BalasPadam
  2. hahahah :D sekuat mana pun deraan wanita terhadap lelaki..tak boleh lawan kudrat lelaki. diorang lagi lah..kalau dah mengamuk, tangan kaki bagai semua naik! XD

    BalasPadam
  3. hehe..macam-macam dunia sekarang nie...tapi bagus la untuk lebih adil..

    BalasPadam
  4. ganas betui pompuan nih.. tapi nape dia pukul?? huhu

    BalasPadam
  5. Iskhh iskhhh...
    Ni pukul suami sampai mendatangkan kecederaan...ganasnya !
    Tapi guna fail je pukul tu..heee

    BalasPadam
  6. polis? report le.. bayo 2 hengget.

    BalasPadam
  7. ganas gak..tapi mesti laki dia provoke ni.. he..he.. bias laa..

    BalasPadam
  8. kwn mizah lastik dengan pemadam getah kena mata sampai bengkak2 ... lau tau bleh naik mahkamah dah lama dah buat daaaa....^^

    BalasPadam
  9. eleh...pakai fail pun nak report..lembikkk! lain la kalo pakai hammer..haha..

    BalasPadam
  10. tu la nasib bila beristerikan wanita berpangkat tinggi n bekerjaya, suami pon dia tak hormat.. tp yg lawaknyer, sanggup si suami failkan dlm mahkamah dan repiot polis kan.. hahahahaha

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.