Wah.. sambut Tahun Baru eh ?

by - Disember 29, 2011

Sebelum tu ,fikir beberapa perkara terutama bab dosa yg telah kita lakukan pada tahun ini  dan juga yg lepas ..


Usia kita berganjak lg .. kita semakin meningkat tua .. namun ramai terlupa dan terus alpa dengan dunia .Seolah nanti tidur dan jaga keesokkan harinya..


Published with Blogger-droid v2.0.2

You May Also Like

8 comments

  1. usia semakin sedikit, ajal semakin dekat, atau nak tunggu dijemput malaikat.. baru nak insap..?? mari muhasabah...2012. ;-)

    BalasPadam
  2. insyallah xbuat dosa thn bru ni.celebrate pon x..

    BalasPadam
  3. hrp xder party liar sambut taun baru ...

    BalasPadam
  4. kena ingat kematian hari-hari.

    BalasPadam
  5. Beringat mati sebelum mati ",

    BalasPadam
  6. Tahun baru tiba lg.tanda usia makin bertambah,dunia pun makin tua.tak sambut tahun baru pun ben...kita sambut muharam thn kita je kan.

    BalasPadam
  7. jom kita sama2 muhasabah diri dan jadi yg lebih baik utk tahun yg akan datang ni..

    BalasPadam
  8. Sembahyang lah kamu, sebelum kamu disembahyangkan..

    BalasPadam