Namun kita masih riak dan bongkak !

by - Disember 29, 2011

 

image

Sebelum dan selepas tornarnado melanda.

 

image

Ribut pasir ..

image

Tsunami ..

image

image

 

Dan kita bersedia untuk berparti !! Nak sambut tahun baru 2012 !!

You May Also Like

13 comments

  1. tak nak sambut tahun baru masihi sejak terbaca artikel tentang haramnya sambutan tahun baru tu..dok umah sudah...banyak2kn amal ibadah..hehe :)

    p/s : tahun baru sebenar utk umat Islam baru je berlalu kan..

    BalasPadam
  2. memang itulah manusia... sering lupa..walaupun diingakan dengan segala macam bala.. atau nak tunggu tersungkur di pintu neraka..?
    bace blog saye.. eheheh.. <sempat promot.

    http://lady-milo.blogspot.com/2011/12/tersungkur-di-pintu-neraka-part-1.html

    BalasPadam
  3. hmmm... manusia.... insaf nye sekejap jer....
    bila berlaku sesuatu kesedaran akan muncul tp sekejap jer...
    lepas tu buat lagi....
    insaf sambal belacan....
    Lepas habis pedas... makan lagi...

    BalasPadam
  4. harap semua ambil ikhribar..
    sambutlah thn br dgn solat hajat..

    BalasPadam
  5. saya slalu takut, tiap kali nak tiba tahun baru mesti ada musibah yg melanda.

    tahun ni x tahu apa pula. semuanya rahsia Allah.

    semoga semua ambil iktibar dan buat solat hajat.

    BalasPadam
  6. Tepuk dada tanya selera. Mungkin cara pengisian bagi kita orang Muslim perlu diubah.

    BalasPadam
  7. skeri, nauzubillah..mintak jauh~

    BalasPadam
  8. tak perlulah sambut! dok rumah lagi best..

    BalasPadam
  9. Nauzubillahi minzalik..Takut bila fikir semenjak 2 menjak ni semakin banyak malapetaka menimpa alam..Dunia dah nak khiamat.. Banyakkanlah beramal & berpesan2 sesama kita..Mudah2an semua dilindungi Allah SWT..

    BalasPadam
  10. tanak sambut tahun baru 2012 sbb dah sambut salam maalhijrah ary tu..^^

    BalasPadam
  11. Takutnya, takutnya .. Takmo sambut dah tahun baru masihi ni .. takutnyaa

    BalasPadam
  12. rasa nak nangis tgk pica2 ni..kalo kita yg jd mangsa mcmna ek..huhu..jgn la layan sgt sambutan tahun baru ni..xde pekdahnyer..apa yg penting kita sm2 perbaiki diri :))

    BalasPadam