Chef Wan tutup akaun FB ! Aku sokong !!

by - Sabtu, Disember 31, 2011

 

Memang betul katanya ..  Ada manusia mmg suka mencari isu walaupun menda tu kecik jer .. Apa saja tulis , mesti nak dikontroversikannya ..

Memang betul la .. Ada menda boleh dipersoalkan tapi jangan la sampai baru tulis ‘A’ pon nak dijadikan isu ! Hampeh betul la perangai gitu ! Buruk benor !

"Setiap kali saya menulis sesuatu, ia akan menjadi perbalahan antara yang menyokong saya dan yang ingin menghentam.

"Jadi saya rasa ia adalah tidak bagus seolah-olah saya menjadi punca perbalahan kepada banyak pihak," ujarnya kepada mStar Online.

Chef Wan berkata, keputusan menutup menutup akaun Facebook miliknya disebabkan dia tidak mahu menjadi punca pelbagai perbalahan yang berlaku antara peminat di dalam laman berkenaan. lDia mengambil langkah tersebut berkuatkuasa 1 Januari 2012.

Beliau juga kesal kerana terlalu banyak pihak yang bersifat terlalu cepat menghukum atau menilai sesuatu perkara yang ditulisnya.

" Bukan sahaja cara saya mengkritik dalam MLM dihentam hebat tetapi juga paling menyedihkan saya dituduh cuba memurtadkan cucu saya hanya kerana membawanya ke majlis Hari Natal.

"Tuduhan-tuduhan begini membuatkan saya kecewa dan mengambil keputusan untuk menutup akaun tersebut," ujarnya.

Sumber – Mstar

Tindakkan yang tepat ! Biar diorang rasa ! Bila nak dekati peminat , ada pulak lalat yang menghurung. Kalau nak kritik , kritik la secara ilmiah ! Ni kalau dah tersasar mengarut , aku rasa Mike Tyson pon geram woi !

Jaga muka sendiri dari sibuk dengan jerawat orang !

You May Also Like

12 comments

  1. salam, budaya mengkritik seseorang dalam pelbagai medium sudah semakin tidak beradab....kata2 yg keterlaluan dan carutan juga menjadi pilihan.

    BalasPadam
  2. sangat setuju... kalau benda yang membawa keburukan berbanding kebaikan baiklah ditinggalkan... sebelum dapat dosa free2 jer..

    BalasPadam
  3. setuju..org yg negatif sgt sbb x dpt nk terima komen..tu maksudnya xbleh nk terima kekurangan masing2..mcm2 je

    BalasPadam
  4. heran lah dengan manusia yg suka cari kesalahan org ni. sume benda tak kena. adoiii...

    btw, i tetap sokong chef wan ;)) takpe, nanti bukak acc fb baru eeheeeee

    BalasPadam
  5. Biasala manusia..tau cr salah org je...

    BalasPadam
  6. better tutup je.so lepas ni xde la haters yang dok marah2 jugak.wat pecah belah jew

    BalasPadam
  7. @Abhamz
    betul tu. started as something innocent, sampai kena jadi cam ni plak. we all hafta be responsible bila post something on any media. tak perlu jadi rude.

    BalasPadam