Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 25 Januari 2012

Azan pukul 3 pagi !!

 

Sekali lagi ! Kali ni lagi teruk … Aku sampai tak boleh nk bersuara . Seolah olah ada sesuatu di tekak aku.. Tersumbat ! Ahhh … Aku cari cawan untuk minum air .

Jumpa .. Bila nak minum , ada semut dalam tu ! Ahh .. aku campak buang.. Ni mesti kena kacau lagi aku .. Geram sekali lagi menyelubungi diri ..

Aku tekad. Aku cuba mengalunkan azan ..Tapi tak boleh !! Akhirnya aku menjerit dengan kuat …

“ Allahu Akbar ! Allahu Akbar ! Allahu Akbar ! “ ..

Akhirnya , berjaya keluar dari tekak aku … Aku buka mata .. Wife aku ! Kenapa dia menangis ??? Aku pandang kat dia ..

“ Kenapa menangis ni ?? “. Aku tanya .

“ Baru kul 3 pagi bang .. Subuh lambat lagi . Kang mak kat bawah bangun solat pulak ! “ . Dia jawab dan terus ketawa sampai keluar airmata .

Dan aku , wat bodoh jer .. Sambung tidur lagi best dari layan dia gelakkan aku .. Ni gara gara SECRET CIRCLE la nih !! Arghhh ..

12 komen :

shahrazali berkata... [Reply to comment]

smpai cmtu skali ye.... cite la kt wife perkara sebenar...

efa nur berkata... [Reply to comment]

slmt pagi abg ben! ^^

urm..ape bnda yag kacau tuu??
hehehee.... :D



Blog Efa Nur :)

Mat Gebu berkata... [Reply to comment]

Syukur alhamdulillah...sekurang2nya boleh buat entri blog..Tahniah yea.

Oh Hani Rrisffa berkata... [Reply to comment]

hehehe...aduhh yg baca ne pun gelak sampai kluar airmata..hahaha

YaYaNsMuM berkata... [Reply to comment]

ekekeke..lawak le BA nie...slalu sgt ngigau.kahkah!.tu yg wife tergelak smpi terkeluar airmata tuh!hikhik

Adzrien Shoppe berkata... [Reply to comment]

ishh..ishhhh

Eyqa Hasnan berkata... [Reply to comment]

apewww da abang ben nie !

Подтверждаю (fadzli) berkata... [Reply to comment]

as salam..
wah...berat juga ni.
alhamdulillah..nasib baik wife che ben faham.

hehehe..
hm..mimpi apa sampai jadi lagu ni?
kadang2 mimpi ni petanda terjadi sesuatu. atau tanda dalam diri ada sesuatu

misz_eyza berkata... [Reply to comment]

hihihi baca tajuk entri ingatkan sapa la tersilap azan kul 3 pagi...rupa2nya abg ben yg azan hehe... =)

Atiqah Wadiah berkata... [Reply to comment]

haha~cepat abg beng azan subuh :p

nas_phie berkata... [Reply to comment]

hahahaha,,,,bisa aja,,,

Umar berkata... [Reply to comment]

Secret Circle?! layan jugak ke? haha ;p *tak ramai yg tahu pasal itu

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI