“ Mesti cucuk punya tu ! “

by - Selasa, Januari 24, 2012

 

 

image

Cepat benar kita menghakimi seseorang tu tanpa mengetahui latar belakang atau membuat penyelidikan terlebih dahulu. Cukuplah dari mulut seseorang itu atau memandangkan sekali imbas dan dah boleh buat kesimpulan !

Seperti dalam bidang bina badan .. Aku amik contoh Sazali Samad. Bagi mereka yg kurang arif pasti akan kata dok makan susu la.. dok itu ini la.. Atau paling tidak pon , kuat cucuk steroid ..

Mudah je kan ? Benarkah ? Kalau benar sekali pon , tau ke kenapa ? Apakah ingat semudah itu je badan boleh jadi gitu ? Tak nak tau ke berapa lama Sazali Samad berkecimpung dalam bidang ini dan baru layak memenangi pertandingan ?

Sikap orang kita ni mmg mendukacitakan ! Pantang ada yang lebih , maka senang saja syaitan menghasut .. Menyedihkan . Patut la makin banyak filem filem atau drama pasal perangai busuk orang kita ni disiarkan .. Haih ..

Lantak la kan ? Yang pasti , angin kentot tetap akan berlalu walaupun busuknya bukan main lagi kan ?

You May Also Like

3 comments

  1. Mulut org takkan stop bercakap yg tidak2..kalo kita asyik dengar kata2 negatif tu, mmg takleh maju ke depan le kita jawabnye!Yg ptg, kita yakin, apa yg kita buat tu insyaallah betul! (^_^)

    BalasPadam
  2. betul tu, syaitan ni selalu mencari helah untuk menyesatkan manusia...kalau kita lalai masuklah perangkapnya

    BalasPadam
  3. muscle en. ben pon camni kan???
    ngeh3

    BalasPadam