Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 5 Januari 2012

FACEBOOK rakyat Malaysia dipantau risikan asing ??

Risikan asing  melaporkan bahawa mereka gagal memecah kod rahsia serta  menterjemahkan  status di wall FB milik  rakyat Malaysia terutama remaja .


Apakah wujud militan baru ? Mereka pening dan keliru . - wikiwiki


Jangan risau. Kami sendireww lama dah pening.


Published with Blogger-droid v2.0.2

18 komen :

cik bell (: berkata... [Reply to comment]

hahaah bahasa unik tu kitew kitew org malaysia je tau. tu pun ade sesetengah yang tak paham. haha

deeya_shouranlee berkata... [Reply to comment]

la... abg ben nie.. ingatkan aper la tadi.. ahahahaha...

capt. keon alhan berkata... [Reply to comment]

diorang kena tengok video anwar hadi...baru boleh faham sikit...

Jerr berkata... [Reply to comment]

tidak suka dengan bahasa remaja sekarang , sudah lupa pada nama. Semuanya ingin ditukar, hilang aslinya.

... Wafa Awla ... berkata... [Reply to comment]

nak pecahkan kod rahsia konon ... amik kau ! berpusing

Aerol Hafiezi berkata... [Reply to comment]

itu kelebihan bahasa rojak remaja kita, hehehe bukn org asing jew poneng ben asharii oiii, kadang2 aku pun poning juga nak menhayati bahasa tu~ ^^

yangbaik berkata... [Reply to comment]

alamak... abish la...
seb baik gie..

Mat Gebu berkata... [Reply to comment]

Tak kesahh...janji anak2 kasi kecahh rumah pak ngah ah ben..itewwww..okeh...yearghhh!!!

Lady Milo berkata... [Reply to comment]

kesian risikan asing itew... hew..hew..hew.. aku bagitahew mak akew ..,

akuamir berkata... [Reply to comment]

ha'ah,, sebab kite sume main ringkas2 jewp,,haha..
cube chat ngan ompteh,, dorang tak main ringkas2 nie.. bahase dorang pown kite leh rgkaskan,, tu yang hebatnye kite,,haha..

caya bang BEN.. :)

Areliff berkata... [Reply to comment]

password facebook: KUCENGBERTANDUK... sah2 la orang luar tak paham wakakakakaka

Areliff berkata... [Reply to comment]

password facebook: KUCENGBERTANDUK... sah2 la orang luar tak paham wakakakakaka

widiea azira berkata... [Reply to comment]

betol3..tmbh2 bhsa shortfom budak2 sekolah..haha

Izzul Amir berkata... [Reply to comment]

malaysians are unique. haha

Miss Red Apple berkata... [Reply to comment]

hahahaa... bak kata pacik astro:
''macam2 ada..''

budak2 skrg kata: pening lettew~

regards:
miss red Apple

.diannorhayati. berkata... [Reply to comment]

hahaha

ingatkan pe la tadi :p

LadyBird berkata... [Reply to comment]

ade kebaikan jugak ek.. :D..

satu lagi sebba kite gune bahaser loghat..

sebba tu mrk xleh nk memahami kot.. kepelbagaian bahaser dan ejaan..

Cik Oda Gelang berkata... [Reply to comment]

sqYew poWn tArk pAhaM..TarK sHukeWww

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI