Dapat jugak bergambar sekeluarga !

Dah bertahun merancang tapi gambar tak beberapa cun ditambah anak anak tak nak bergambar sekali. Biasa la kan.. budak budak ! Huhu.. Tapi hikmah beraya di KL tahun ni , dapat juga bergambar dengan tenang di pagi raya ! Diorang pon beri kerjasama penuh untuk mendapatkan hasil yang lumayan ! Hehehehehe.. 





Alhamdulillah... ada gak kenangan.. Nanti aku takda, boleh la anak anak tengok gambar ni.. tau camana perangai masa kecik kecik dulu dan betapa penyayangnya daddy diorang.. Heeee.. nak jugak tuuu ! 
Ok.. pla raya ke 2 , balik Kelantan lak ! Ore Kelate , jom jumpaa ! 




4 ulasan:

  1. Selamat beraya di kelate. anak2 reti kechek kelate ke?

    BalasPadam
  2. Selamat Hari Raya abang Ben dan keluarga.

    Nampak ceria anak-anak dan masing-masing bagi kerjasama baik.

    BalasPadam
  3. Betul tu, gambar kenangan kena ada supaya anak² boleh tengok bila mereka dan besar nanti.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.