Dapat jugak bergambar sekeluarga ! - BEN ASHAARI

Dapat jugak bergambar sekeluarga !

Dah bertahun merancang tapi gambar tak beberapa cun ditambah anak anak tak nak bergambar sekali. Biasa la kan.. budak budak ! Huhu.. Tapi hikmah beraya di KL tahun ni , dapat juga bergambar dengan tenang di pagi raya ! Diorang pon beri kerjasama penuh untuk mendapatkan hasil yang lumayan ! Hehehehehe.. 





Alhamdulillah... ada gak kenangan.. Nanti aku takda, boleh la anak anak tengok gambar ni.. tau camana perangai masa kecik kecik dulu dan betapa penyayangnya daddy diorang.. Heeee.. nak jugak tuuu ! 
Ok.. pla raya ke 2 , balik Kelantan lak ! Ore Kelate , jom jumpaa ! 




4 ulasan:

  1. Selamat beraya di kelate. anak2 reti kechek kelate ke?

    BalasPadam
  2. Selamat Hari Raya abang Ben dan keluarga.

    Nampak ceria anak-anak dan masing-masing bagi kerjasama baik.

    BalasPadam
  3. Betul tu, gambar kenangan kena ada supaya anak² boleh tengok bila mereka dan besar nanti.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.