Bermasalah 'membuang' di pagi hari? Cuba..


Faktor pemakanan di zaman sekarang ni membuatkan byk perut bermasalah di pagi hari. Bayangkan laaa.. dalam MRT atau LRT, tiba tiba baru rasa nak membuang. Aduhhh.. Bila berlari ke tandas, tak pulak nak keluar abis. Geram pulak rasa kan? Kalau sedang memandu,  dgn jammednya lagi. Haaaaa.... Camana tu??

Ok.. Korang leh try menda ni. Tuuu, yg di dalam gambar tu. Namanya Surya Botanical Beverage Mix Peach with Chlorophyll.  Gabungan sayuran dan buahan. Rasanya masam dan sedikit payau. Campurkan je dalam secawan air minuman kita, sebelum tidur. Bagi 8 jam gitu. Kalau rasa nak membuang awal laa.. Kalau rasa nak membuang di pejabat, minum je di pejabat. Heee..

Cirit birit atau takut buang byk kali. Setakat ni, aku tak la buang berturut mcm kena cirit birit. Dan sekali harung.. Clear terus! Hahahaa.. Puashati gitu. Perut rasa lega dan kosong. Boleh up laa sarapan pagi dengan tenang. Tu bagi perut aku laaa.. Korang punya, kena try sendiri.

Senang sangat nak bancuh 

Mana nak dapat? Kat Himalaya dan Watsons kalau tak silap aku ada jual. Cuba laa.. Harga pon ok jer. Ni bukan la produk produk sebarangan. Baekkk punyaaa..

Standby utk Ramadhan. Elak boroi gitu... 

2 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.