Baru aku faham apa maksud gantung telekung solat itu !


Mula mula aku tak paham bila rakan perempuan FB komen mengenang telekung tu..

" Kesian. Telekung dah digantung. "

Hurm... Apasal dia kata kesian lak ? Serius aku tak tau... Pastu ada lagi komen. Kali ni dari rakan lelaki lak komen. Dah apasal diorang tumpu pada telekung. Hurmm.. Apa kes ni ? Tergaru garu ketiak aku dibuatnya. 

Tiba-tiba.. Hurm , takkan kot ?? 10 tahun kawin , tapi aku tak tau pasal ni ???? Aku dapatkan kepastian petang nanti. Tunggu wife balik kerja , baru aku bertanya. Malas nak bertanya di Whatsapp. Panjang dialongnya nanti. 

" Solat dah ? " tanya aku. Dia pandang aku dan senyum. 

" Aaaa.. patutlah ! " jawab aku. Dia tanya kenapa ? Aku senyum kembali pada dia dan keluar dari bilik.  Termalu abam ni haa ! Hahahahaa..

3 ulasan:

  1. alaaa. takkan tu pun nak habaq. malu la...

    BalasPadam
  2. Hahahaha.... kena tambah ram lagi ni... slow sgt dh memori.. wakakaka

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.