Siapa Menteri Kabinet dan lelaki di dalam video intim itu ?

by - Rabu, Jun 12, 2019

Sedang viral di media sosial.... aku malas amik tahu sebenarnya tapi bila terbaca satu status di Facebook seorang yang cukup terkenal satu tika dulu , aku terus tertarik ! Wowwww... apakah ini satu lagi kospirasi atau ianya memang cari pasal punya projek ?

Aku mula mencari info info di Facebook. Dan menjumpai beberapa cerita menarik dan persepsi individu individu yang nampak bijak pandai serta mengikuti rapat dalam bidang politik negara ni. Tepuk dahi aku. Adehhh...



Apakah ini satu lagi kospirasi atau agenda menjatuhkan ahli politik tertentu yang pernah berlaku satu tika dulu ? Sebijik la jalan cerita yag lepas. Aku tak nak kata betul atau tidak tapi ianya seperti yang dulu. Apakah ini petanda berakhirnya perjuangan politik menteri kanan tersebut ? Tak tercapai cita cita nak menjadi Perdana Menteri ? Huhuh... Sapa bakal Perdana Menteri ke 8 ?? Fuh... teka teki yang dasat wooo.. 

Aku tonton video pengakuan sumpah tu. Macam ada je tak kena. Maaf , bukan backup sesiapa pun tapi isu tiba tiba berubah. Dari mengaku sumpah pastu gesa SPRM buat siasatan terhadap menteri tersebut pasal korupsi ! Eh... lari tajuk kot ? Hurm..

Dasat weh politik negara kita. Dasat.. aku yang jadi founder sebuah komuniti blogger pon penuh dengan politik menjatuhkan aku.. eh.. hahahaha.. macam macam ! 

Benar atau tidak.. kita tunggu aksi seterusnya..

You May Also Like

5 comments

  1. apa motif dia nak mengaku mst ada agenda jahat kan

    BalasPadam
  2. ermmmmmmmm bahay dunia fitnah sekarang

    BalasPadam
  3. Sentiasa ada cerita dan berita tidak kiralah fakta semuanya atau direka-reka..lagi..lagi dan laggiiii..entah sampai bila..

    BalasPadam
  4. macam something wrong somewhere je...

    BalasPadam
  5. macam2 orang sekarang ni, terang2an mengaku tanpa segan silu, moga Allah berikan hidayah buat kita dan mereka inshaAllah

    BalasPadam